Ćwiczenia z Mel B TOTAL FIT

Powiedziało się A to trzeba powiedzieć B🙂

Zaczęłam regularnie ćwiczyć. Kiedyś dawno temu trenowałam wyczynowo więc ruch jest częścią mnie. Teraz też jak najwięcej staram sie ruszać biegać i przemieszczać na piechotę. Odkurzyłam już swój rower z koszykiem i będę śmigać na zakupy🙂

Ale z racji tego,że mimo wiosny pogoda w kratkę to bieganie, a deszczu mnie nie fascynuje to zaczęłam od ćwiczeń z MEL.B. TOTAL FIT.

Melanie bardzo mi imponuje bo jest dowodem na to,że można świetnie wyglądać po trójce dzieci ćwicząc i zdrowo się odżywiając.

A oto ona :

Wracając do tematu.🙂

Próbowałam już wcześniej tych ćwiczeń i wiem,że dają wycisk. Ale stwierdziłam,że zaczynam regularnie. Porobię pomiary  i będę sprawdzać obwody.

No to zaczęłam wczoraj ( przecież zaczyna się zawsze od poniedziałku:)))

Zrobiłam rozgrzewkę

15 min. kardio

10 min terening nóg (po którym myślałam,że się nie podniosę z podłogi

10 min brzucha

Cały trening 40 min. A miałam wrażenie,że ćwiczyłam całe wieki taki dostałam wycisk!

Dziś walczę z zakwasami ,ale to mi i tak nie przeszkodzi by poćwiczyć.

Poniżej macie przykładowe zestawy ćwiczeń z którymi możecie się wypocić. Mam nadzieję,że i Wam się spodoba.

15-to minutowy trening cardio

10 -cio minutowy trening brzucha

10-cio minutowy trening nóg

rozciąganie

Gwarantuję że po tym zestawie poczujecie się niesamowicie. Ćwiczenia bez udziwnień i z tymi filmikami naprawdę super się ćwiczy.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

