MÓJ MOTYWATOR -EWA CHODAKOWSKA

 

A zaczęło się od tego, że porobiłam sobie zlecone badania przez lekarza, bo ostatnio czułam się fatalnie. No i.. Wniosek jest taki magnezu zero, anemia, potas też w znikomych ilościach i wada serducha dała jeszcze znać o sobie. Dowiedziałam się też, że metabolizm mój zwariował od ciągłych diet i przeszedł w taki tryb oszczędzania, że nie gubię kilogramów tylko stoję w miejscu. Lekarz zabronił mi wykluczania czegokolwiek z diety. Wszystko ma być w odpowiednich proporcjach. Jedzenie z zegarkiem w ręku, pięć posiłków 3 główne i 2 przekąski, ale zalecony intensywny ruch 4 razy w tygodniu i co dzień min 30 min spaceru.Podobno po miesiącu  organizm zacznie normalnie reagować i przestanie fiksować. 

No to się wzięłam za siebie. 

Od kilku dni racjonalnie jem i wdrożyłam ruch ponownie, bo ostatnio czułam się fatalnie i nic nie działałam, A od wczoraj ruszyłam z Ewą  Ćwiczenia są fajne i bardzo mi pod pasowały. Po takiej przerwie zrobiła część tylko część ćwiczeń z zestawu” Kiler” Zrobiłam to, co zaleca trenerka, czyli wywaliłam wagę i zainwestowałam w miarkę.

Dziś porobiłam sobie zdjęcia i pierwsze pomiary ( talia ,brzuch, biodra i udo ) I raz w miesiącu będę robiła podsumowanie ze wszystkimi pomiarami.

No i będę sobie tu pisać codziennie postępy i ogólne spostrzeżenia.
A to mój trener osobisty. Przedstawiam Wam to Ewa Chodakowska.
Chcę przejść przez program z racjonalnym żywieniem i sprawdzić jak to działa.
 
a tymczasem lecę do sklepu po wątróbkę i buraczki co by podreperować swoje krwinki:)
Do zobaczeinia jutro🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

