Podsumowanie efektów po miesiącu.

 

Więc tak ćwiczę 5dni w tygodniu. 

Jeden tydzień Ewa Chodakowska + Tamilee Webb 50min/dziennie

źródło milionkobiet.pl

  źródło:ceneo.pl

źródło:nokaut.pl

Drugi tydzień Mel.B + Tamilee Webb 50min/dziennie

I tak na zmianę. W wolne dni, czyli sobota i niedziela aktywność z rodziną na świeżym powietrzu(rower, bieganie, spacer itd…)

 

Jedzenie normalne. Zamieniłam tylko wszystko, co bardziej przetworzone na mniej przewożone. Czyli:

Ciemny makaron

Mąka razowa

Brązowy cukier

Ryby

Kasze

Brązowy ryż

Sosy na bazie jogurtu greckiego lub naturalnego

Koktajl Natural Balance, (który wypijam 30 min przed obiadem i kolacją)

Dużo warzyw

Wołowina

Indyk

Fasola

 

 

Dbanie o ciało oczywiście bez zmian, czyli balsamy napinające silnie nawilżające od ORIFLAME

 

Podsumowanie

waga -1,5kg

szyja -1cm

biceps -2cm

piersi -1cm

talia -4cm

brzuch -2cm

biodra bez zmiany

udo -2cm

łydka -1cm

 A teraz jeszcze jedno spadł mi jeden rozmiar mniej z 40 na 38:) 

Więc jak widać efekty są. Ja czuję się mega dobrze. Moje ciało wygląda coraz lepiej a racjonalne odżywianie w równych odstępach spowodowało, że ani nie głoduje, ani nie mam potrzeby podjadać. Jak mam ochotę na ciastko do kawy to je zjadam, tylko wybieram to, co zdrowsze. Np ciastka owsiane albo takie z  nasionkami. To wszystko podsumuję może słowami…. Nie dajmy się zwariować🙂

Pozdrawiam Was!

 

 

2 uwagi do wpisu “Podsumowanie efektów po miesiącu.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

