Marzy mi się święty spokój…

Chłodna trawa, szum drzew, świergot ptaków…. A w tym wszystkim ja odpoczywająca i zaczynającą się w jakiejś ciekawej książce.

 

 

Ale nie ma tak dobrze. Jest poranek na dworze rześko. Słońce leniwie przebija się przez chmury. W domu ostatnie momenty ciszy. Dziecko śpi spokojnym snem a ja……..Siedzę na balkonie w szlafroku z kubkiem gorącej kawy zaparzonej po turecku i książką to jedyny moment w ciągu dnia taki tylko mój bez porannego zgiełku, bieganiny zwyczajny cichy tylko mój własny. Czas by pomyśleć, lub zwyczajnie się zrelaksować. Dziś wyciągnęłam swój notes z celami i zapisałam……..

 

 

„, Jeśli nie masz własnego celu, to pracuj na cele innych”

 

 

Mądre, ważne dające pomyśleć słowa. Czasem warto zatrzymać się (może być o poranku) i zapytać samego siebie.. „Jaki jest mój cel????Co zrobić by go osiągnąć? Co zrobić w pierwszej kolejności by mnie przybliżyło do osiągnięcia upragnionego celu?????

 

Pamiętajmy wszystko zależy od nas. I jeśli nachodzą mnie chwilę ciężkie męczące pełne zwątpienia to myślę sobie wtedy……. Po co to robię??? Jaki jest mój cel?

Pomaga:)    i mogę spokojnie ruszać dalej:)

 

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

