Program Naturalnej Utraty Wagi – rozgrzewka.

Kilka zdań przed rozpoczęciem A więc… Produkty wellness +zdrowe jedzenie wg. tzw. talerzyka + ruch. Zostaje ten, który stosowałam dotychczas. Czyli 45min dziennie intensywnego ruchu (tydzień z Ewa i tydzień z Mel.B.) W programie zalecane jest 30 min marszu spaceru dziennie i 3 razy w tyg. solidnie sie spocić:) Ja zostaję przy swoim jednak, bo czuje się świetnie i jak widać już pierwsze zmiany to, po co to zmieniać.

Wprowadzę jeszcze racjonalne komponowanie posiłków tak by zbilansować sobie całkowicie zapotrzebowanie na składniki miko i makro pierwiastki

Tak wygląda przygotowana już lodówka:)

Następnie sprawdź swoje BMI ( dostępna link do tabelki w zakładce polecamy) i wybierz program dla siebie z przewodnika dostępnego tutaj .codzienne-zasady-utraty-wagi  w linku Przewodnik Wellness by Oriflame  strona 25

Ja wybieram 2 tygodnie programu rozgrzewki.

Program rozgrzewka polega na utrzymaniu ścisłej, ale odżywczej diety przez
2 tygodnie. Rozgrzewka przyzwyczaja organizm do zdrowego stylu życia i prowadzi do szybkiej utraty wagi.

Kolejnym etapem jest Droga Naturalnej Utraty Wagi. Ten program pozwala
na spożywanie bardziej kalorycznych posiłków i gwarantuje dalszą, stabilną utratę zbędnych kilogramów, choć w nieco wolniejszym tempie niż rozgrzewka.

Osobom, które za cel obrały sobie zrzucenie dużej ilości kilogramów, zaleca się powrót to programu rozgrzewki co trzy tygodnie.

Po osiągnięciu wymarzonej wagi, należy zadbać o jej utrzymanie. Ważne jest również by poziom hormonów odpowiedzialnych za wagę, apetyt oraz nawyki nowego stylu życia mogły się unormować. Dlatego ten etap nazywany jest pielęgnacją dobrych nawyków.

 2 TYGODNIE ROZGRZEWKA NA POCZATEK!

Program 1: Rozgrzewka
Droga intensywnej utraty wagi
Śniadanie: Propozycja 1 lub 2
Przekąska: Jedna spośród propozycji 1-4
Obiad: Składniki wyłącznie z grupy 1
Przekąska: Jedna spośród propozycji 1-4
Kolacja: Składniki z grupy 1 (75 % talerza)
Składniki z grupy 2 (25 % talerza)

Grupa 1Głównie warzywa
Sałata
Szpinak
Rukola
Natka pietruszki, kolendra, inne zioła
Kapusta, kapusta włoska
Ogórki
Papryka
Pomidory
Brokuły
Marchew
Szparagi
Burak
Rzodkiew
Kalafior
Brukselka
Seler naciowy
Koper
Kiełki (fasoli mung, słonecznika itp.)
Wodorosty (algi)
Oliwki, awokado
Cebula, czosnek
Grzyby
Kukurydza
Soczewica
Fasole (wszystkie rodzaje)
Ciecierzyca
Groszek

Grupa 2 Głównie białko
Soczewica
Ciecierzyca
Fasole (wszystkie rodzaje)
Jaja
Tofu
Ryby
Owoce morza
Kurczak
Indyk
Granulat sojowy
Niskotłuszczowe
i niesłodzone produkty mleczne lub ich odpowiedniki (sery, jogurty, mleko)

Grupa 3Głównie węglowodany
Ziemniaki
Słodkie ziemniaki
Dynia
Kukurydza
Seler
Makaron pełnoziarnisty
Zboża (owies, żyto, pszenica pełnoziarnista)
Komosa ryżowa
Bulgur
Pieczywo pełnoziarniste
Makaron
Ryż

Śniadanie propozycja 1: 200 ml jogurtu niskotłuszczowego/ probiotycznego, 50 ml płatków owsianych i świeżych jagód. ¼ papryki. Kawa/herbata i/lub świeży sok pomarańczowy/owocowy.
Śniadanie propozycja 2: Kanapka (pieczywo pełnoziarniste) posmarowana niskotłuszczowym masłem, ogórek, pomidor, oliwki i sałata/natka pietruszki. 1 jajo. Kawa/herbata i/lub świeży sok pomarańczowy/ owocowy.
Przekąski propozycja 1: Jeden świeży owoc i 5 migdałów/ orzechów
włoskich/ orzechów nerkowca.
Przekąski propozycja 2: 1 koktajl Natural Balance i świeży owoc.
Przekąski propozycja 3: 150 ml niskotłuszczowego jogurtu/ serka wiejskiego i świeże jagody.
Przekąski propozycja 4: Garść mieszanki owoców suszonych lub orzechów i jeden kawałek selera naciowego lub 1 marchewka.

Bardzo ważne jest to by jesć wg. modelu talerza który podany jest w tych procentach przy komponowaniu talerzyka. Czyli tak zagospodarować przestrzeń na talerzu jak jest podane .

Źródło wiadomości ; przewodnik Wellness

2 uwagi do wpisu “Program Naturalnej Utraty Wagi – rozgrzewka.

  1. fajny pomysł…trzymam kciuki za przejście całego programu:):) i pamiętaj że nie ma co się poddawać, jak by coś jednego dnia nie wyszło:):)
    Pozdrawiam:)

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s