TYGODNIOWY PLAN TRENINGU /nowy trening Turbo Ewa :)

Przedstawiam Wam mój tygodniowy plan treningowy.

Jak już kiedyś mówiłam ćwiczę na zmianę. Tydzień z Ewa tydzień z Mel. Ten tydzień należy do Ewy:) a plan wygląda tak:

PLAN TRENINGU TYGODNIOWY  
PONIEDZIAŁEK EWA „SKALPEL” 45MIN
WTOREK EWA „ KILER” 45MIN
ŚRODA EWA „ TURBO” 45MIN
CZWARTEK EWA „ SKALPEL 45MIN
PIĄTEK EWA ”KILER” 45MIN
SOBOTA EWA  „TURBO „45MIN
NIEDZIELA ODPOCZYNEK🙂

O wcześniejszych ćwiczeniach i płytach treningowych Ewy już Wam pisałam. Wczoraj rano wpadła do mnie moja przyjaciółka prosto ze świeżymi miesięcznikami SHAPE razem z dołączonymi płytami, na których znajduję się kolejny trening TURBO SPALANIE.

http://www.facebook.com/chodakowskaewa

Z racji tego, że wczoraj niestety do późna byłam w pracy i wróciłam dopiero po 21wszej, więc dopiero dziś zasiadłyśmy sobie obie do oglądnięcia treningu. Po obejrzeniu stwierdziłyśmy, że jest mega trudny i chyba trzeba się nastroić odpowiednio by do niego podejść, Więc tak: trening trwa 45min. Na płycie znajduje się 9 rund rundy te wykonuje się bardzo szybko i intensywnie. Każda runda złożona jest z 2 ćwiczeń, które wykonuje się przez 20 sekund z przerwą 10 sekundową. W każdej rundzie powtarza się każde ćwiczenie 4 razy. Stwierdziłam- będzie ciężko.

 

.Przyjaciółka pojechała a ja myślę, że raz kozie śmierć i wskoczyłam w swoje easytonki odpowiednie ciuszki i wrzuciłam płytę do odtwarzacza.

Najbardziej przyspieszony rytm i ogromne zmęczenie czułam do rundy 4tej, ale wszystko dzielnie wykonywałam. Potem nadszedł czas na rundę 6tą i ona sprawiła mi najwięcej trudności. Zostałam przy pierwszym ćwiczeniu drugie szło mi opornie. Potem już było łatwiej J I miałam takie odczucie, że czym dalej tym moje ciało bardziej chce ćwiczyć. Tak było do rundy 9tej ta niestety sprawiła mi też wiele trudności a zwłaszcza ostatnie ćwiczenie z trzymaniem bioder wysoko i ześlizgiwaniu stóp po podłodze. Ciężkie! I pewnie trochę potrwa zanim to opanuje, ale wszystko w swoim czasie:·

Moje odczucia są takirze płyta jest niesamowicie intensywna, dająca w kość (już dziś czuje boczki i pośladki ·) Jedno, do czego mogę się przyczepić, to, że dla mnie po tak intensywnym wysiłku cześć rozluźniająca jest stanowczo za krótka, dlatego dołączyłam sobie kilka swoich ćwiczeń.Trening powinno się robić max; 3razy w tygodniu na zmianę z innymi aktywnościami.

Podsumowując: Moja kolekcja jest bogatsza o kolejny świetny trening J A wcale nie było tak  źle. Nadal największe trudności sprawia mi „kiler” pewnie dlatego ,że mam 27% tkanki tłuszczowej i nie ważę jak Ewa z 50kg😉

Ale jak to mówią ….. wszystko w swoim czasie i dziś chyba na tym zakończę J

6 uwag do wpisu “TYGODNIOWY PLAN TRENINGU /nowy trening Turbo Ewa :)

  1. Pingback: Szok trening -nowy zestaw ćwiczeń. « W Stylu Wellness…

  2. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your blog?

    My website is in the exact same niche as yours
    and my users would certainly benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this ok with you. Regards!

  3. Some tips i have generally told people is that when searching for a good
    on the net electronics shop, there are a few issues that you have to
    think about. First and foremost, you should make sure to locate a
    reputable along with reliable shop that has gotten great evaluations and ratings from other customers and
    marketplace leaders. This will make sure that you are handling a well-known store that gives good services and assistance to its patrons.
    Many thanks for sharing your thinking on this
    web site.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s