Co warto wiedzieć o Koktajlu Natural Balance.

Chciałam dziś Wam przedstawić koktajl który towarzyszy mi od jakiegoś czasu. Od tygodnia  piję go regularnie 2x w ciągu dnia.

do wyboru są 3 smaki czekoladowy, waniliowy, truskawkowy.

Mój faworyt to Waniliowy🙂 Jest najmniej słodki i można go miksować z innymi produktami i robić różne smakowe kombinacje.

 

A teraz chciałabym Wam przytoczyć kilka faktów o tych produktach które znajdziecie w Poradniku Wellness

Koktajl Natural Balance
Wyjątkowość produktu
1. Naturalne składniki odżywcze
2. Trzy doskonałe źródła białka (zielony groszek, jaja, serwatka)
3. Wysoki poziom kwasów Omega 3 uzyskanych z jaj
o optymalnym profilu tłuszczowym
4. Niski indeks glikemiczny (IG) zapewnia uczucie sytości,
zwiększa energię i koncentrację
5. Opatentowana formuła dostępna wyłącznie w serii
produktów Wellness
6. Naturalny smak
7. Efekty udowodnione klinicznie 

1. Naturalne składniki odżywcze
Węglowodany, tłuszcze i białka zawarte w koktajlu Natural Balance pochodzą z zielonego
groszku, jabłek, jaj, owoców dzikiej róży i buraków cukrowych. Jeden koktajl to 7,5 g białka czyli
ok. 15% dziennego zapotrzebowania kobiet na ten składnik diety i jedyne 3% dziennej porcji kalorii.
Kwasy tłuszczowe zostały dobrane w optymalnych proporcjach i zawierają dużą dawkę kwasów
Omega 3 uzyskanych z jaj. Zaś węglowodany mają niski indeks glikemiczny i są bogate w błonnik.

2. Trzy doskonałe źródła białka (zielony groszek, jaja, serwatka)
Bardzo długo pytano wegetarian, skąd
czerpią wystarczające ilości białka? Uważano
bowiem, że białko mięsa jest lepsze pod względem
jakości i wartości odżywczej. Obecnie wiadomo jest,
że mięso i sery zawierają też substancje szkodliwe
dla zdrowia, np. tłuszcze, przez co nie są idealnym
źródłem białka. Zróżnicowana dieta o odpowiedniej
wartości kalorycznej dostarcza organizmowi
niezbędne ilości białka, tj. dziennie średnio 50 g /
osoba (waga ciała: 50-80 kg). Koktajl Natural
Balance zawiera białka pochodzące
z zielonego groszku, jaj i serwatki, które, dobrane
w odpowiednich proporcjach, przypominają profil
aminokwasów mleka ludzkiego. Koktajl Natural Balance został stworzony, by dostarczyć organizmowi
optymalnych składników odżywczych.

3. Wysoki poziom kwasów Omega 3 uzyskanych z jaj o optymalnym profilu
tłuszczowym
Większość wytwórców produktów niskotłuszczowych dostępnych na rynku nie zwraca uwagi
na rodzaj tłuszczów wykorzystywanych w produkcji. Ważne jest dla nich wyłącznie to, by produkt był
niskotłuszczowy. Wyniki badań na temat żywności przeprowadzonych w ciągu ostatnich dziesięciu lat
dowiodły, że nie tylko ilość, ale również rodzaj tłuszczów zawartych w produkcie sprawia, że nie
szkodzi on zdrowiu, a w szczególności czynnościom układu krążenia. Z tego też powodu,
do produkcji koktajlu Natural Balance wykorzystuje się wyłącznie jaja uzyskane od niosek karmionych
siemieniem lnianym, co zwiększa ilość kwasów tłuszczowych Omega 3 zawartych w ostatecznym
produkcie. W ten sposób otrzymuje się proporcję Omega 3 i 6 (1:5), uznawaną za najkorzystniejszą
dla naszego zdrowia.
7 wyjątkowych zalet:
Serwatka (mleko)
Zielony groszek
Jajko

4. Niski indeks glikemiczny (IG) zapewnia uczucie sytości, zwiększa energię
i koncentrację
Produkty bogate w węglowodany można podzielić na te wysoko-, średnio-
i niskoglikemiczne. Produkty o indeksie glikemicznym (IG) niższym od 55 uważa się
za niskoglikemiczne, a IG koktajlu Natural Balance to jedynie 28. Wysokoglikemiczne
produkty spożywcze nie służą zdrowiu, ponieważ zawierają cukry, które szybko dostają się
do krwi i wymuszają wydzielanie dużej ilości insuliny. Ta z kolei odkłada się w komórkach
tłuszczowych i mięśniowych, co wpływa na przyrost wagi. Węglowodany proste, których
spożywanie przynosi wyżej opisane rezultaty, to jasne i słodkie produkty spożywcze, tj. białe
pieczywo, biały ryż, biały cukier i wszystkie rodzaje słodyczy.
Produkty zawierające węglowodany złożone lub skrobia nazywane są niskoglikemicznymi
i są trawione wolniej. Substancje niskoglikemiczne nie obciążają trzustki, ponieważ insulina
jest wydzielana w naturalnym rytmie, co gwarantuje stały poziom wytwarzanej energii,
utrzymujący się aż do następnego posiłku.
Najbardziej złożoną formą węglowodanów jest błonnik spożywczy. Błonnik to substancja,
która praktycznie nie podlega procesom trawienia, a więc nie jest źródłem energii. Jednak
ma ona zbawienny wpływ na czynności układu pokarmowego, redukuje zły cholesterol
i utrzymuje uczucie sytości. Koktajl Natural Balance to formuła węglowodanów złożonych
i błonnika uzyskanych z buraków cukrowych, owoców dzikiej róży oraz jabłek.
Indeks glikemiczny to przydatne narzędzie do określania typu węglowodanów
oraz ich wpływu na poziom cukru we krwi.
Przy produktach o wysokim IG: Poziom cukru we
krwi gwałtownie rośnie. Po krótkiej chwili
odczujemy znużenie i spadek energii.
Przy produktach o niskim IG: Poziom cukru
we krwi jest stabilny i zrównoważony. Dzięki
temu energii wystarcza nam na dłużej.
Jedzenie bogate
w węglowodany
proste
Jedzenie bogate
w węglowodany
złożone

5. Opatentowana formuła dostępna wyłącznie w serii produktów Wellness
Profesor Stig Steen opracował formułę koktajlu Natural Balance z myślą
o pacjentach zakwalifikowanych do przeszczepu płuc lub serca oraz osobach powracających
do zdrowia po operacji. Unikatowa receptura reguluje i utrzymuje w normie czynności
fizjologiczne, dlatego jest odpowiednia również dla zdrowych osób. Formuła została
opatentowana tak, by chronić ją przed ewentualnym kopiowaniem, a produkty sporządzone
według niej można kupić jedynie pod marką Oriflame.

6. Naturalny smak
W celu stworzenia jak najzdrowszych napojów,
koktajle w dostępnych smakach (truskawkowy,
waniliowy, czekoladowy) powstały
wyłącznie na bazie naturalnych
składników. Co prawda, wpływa
to na podniesienie kosztów produkcji
koktajlu Natural Balance, ale zapewnia
też najwyższą jakość spośród wszystkich
napojów odżywczych dostępnych
na rynku.
według niej można kupić jedynie pod marką Oriflame.
W celu stworzenia jak najzdrowszych napojów,
koktajle w dostępnych smakach (truskawkowy,
waniliowy, czekoladowy) powstały
to na podniesienie kosztów produkcji
koktajlu Natural Balance, ale zapewnia
też najwyższą jakość spośród wszystkich
napojów odżywczych dostępnych

7. Efekty udowodnione klinicznie
Odpowiedni sposób odżywiania, aktywność fizyczna oraz wizyty u dietetyka pomogą
Ci uzyskać najlepsze rezultaty. Opracowaną przez nas metodę odchudzania nazwaliśmy
Drogą Naturalnej Utraty Wagi™ i składa się ona z trzech etapów: rozgrzewki (szybka utrata
wagi w ciągu 2 tygodni), Drogi Naturalnej Utraty Wagi (sukcesywne zrzucanie zbędnych
kilogramów aż do osiągnięcia pożądanej wagi) oraz pielęgnacji dobrych nawyków (dbanie
o dobrą kondycję). Metoda ta została opracowana przez specjalistów z Centrum Igelösa
w ciągu dwóch lat, a badania nad nią trwają już trzeci rok. Klinicznie dowiedziono,
że stosowanie koktajli Natural Balance przyczynia się do poprawy wszystkich markerów
biologicznych i jednocześnie pomaga stracić na wadze. Oriflame, w przeciwieństwie
do wielu firm, które skracają czas prowadzenia badań nad produktem do 6 lub 8 tygodni,
nieprzerwanie dokumentuje rezultaty stosowania produktów. Ma to na celu dokładne
zilustrowanie skuteczności i bezpieczeństwa koktajli Natural Balance stosowanych
w kontrolowaniu masy ciała.
Skuteczność metody została sprawdzona klinicznie
• Badania przeprowadzone przez prof. Stig Steena i jego zespół w Centrum Igelösa
w Szwecji
• Uczestnicy postępowali według zasad Drogi Naturalnej Utraty Wagi
Badania Oriflame nad utratą wagi
Spadek wagi o 9,4 kg w ciągu roku
9,4 kg
w 12 miesięcy!

Całe życie walczyłem z nadwagą. Już jako dziecko zawsze byłem grubszy od swoich
rówieśników. Wraz z wiekiem nabierałem masy ciała i, choć kilkakrotnie byłem na diecie, to nigdy
nie udało mi się schudnąć. Wiedziałem, że źle się odżywiam, a mimo to kontynuowałem złe
nawyki. Jedzenie typu fast food, frytki i gazowane napoje to stałe elementy mojej diety, które
dawały mojemu organizmowi ogromny zastrzyk kalorii, ale nie dostarczały niezbędnych
składników odżywczych. Do centrum Igelösa trafiłem w 2007 r. Ważyłem wtedy 150 kg
i postanowiłem, że muszę pozbyć się nadwagi. Stosowałem się do zaleceń specjalistów.
Nie ukrywam, że program całkowicie odmienił moje życie. Codzienne ćwiczenia, zdrowe
odżywianie i wsparcie otoczenia zdecydowały o tym, że odniosłem sukces. Przynajmniej godzinny
spacer stał się obowiązkowym punktem w programie dnia. Lepiej się też odżywiam – jem
produkty niskokaloryczne, ale bogate w substancje odżywcze. Produkty pełnoziarniste, warzywa
i ryby stanowią podstawę mojej diety. No i oczywiście pomiędzy posiłkami, tj. przynajmniej dwa
razy w ciągu dnia, piję koktajl Natural Balance. Dzięki temu nie odczuwam głodu i nie mam
skłonności do podjadania słodyczy. Nie przejadam się w porze posiłków oraz unikam
nadmiernego podjadania przekąsek. Miałem też swoje słabsze momenty. Szczególnie trudny był
pierwszy miesiąc stosowania diety, kiedy mimo zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej
prawie w ogóle nie straciłem zbędnych kilogramów. Czasami waga pozostawała bez zmian
przez miesiąc. Wcześniej pewnie poddałbym się, ale odkąd wkroczyłem na Drogę Naturalnej
Utraty Wagi™, łatwiej było mi cierpliwie czekać na efekty. Wsparcie otoczenia było dla mnie
ważne, bo mobilizowało mnie do stosowania się do planu ćwiczeń i programu odżywiania. W ten
sposób traciłem zbędne kilogramy. Po trzech latach stosowania produktów Wellness straciłem
już ponad 60 kilogramów. Czuję się o wiele lepiej, mam więcej energii, więc chętniej korzystam
z życia.
—Matt Pohl
Szef kuchni, Centrum Igelosa

 

 

 

 

źródło : Przewodnik Wellness Oriflame

4 uwagi do wpisu “Co warto wiedzieć o Koktajlu Natural Balance.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

