„Jak ja się czuję?”

„Kiedy ktoś się spyta jak ja się dziś czuję,
grzecznie mu odpowiem, że „dobrze dziękuję”
To, że mam artretyzm, to jeszcze nie wszystko,
astma, serce mi dokucza i mówię z zadyszką,
puls słaby, krew moja w cholesterol bogata…
lecz dobrze się czuje jak na moje lata.”

Fragment wiersza Wisławy Szymborskiej „Jak ja się czuję „

Czy zawsze można żyć na 100%? Czy to możliwe, żeby stale być na fali? Być może.

Czy normalne są zniżki formy? Od czego to zależy, że czasem idzie nam wszystko tak jak chcemy, a czasem jest pod górkę? Czy my mamy na to wpływ? Czy można mówić o tym, że to co dzieje się z nami pochodzi ze środka, tzn. z naszego wnętrza? Być może.

A może to, co dzieje się w naszym życiu jest od nas nie zależne? Być może.

Nie opuszcza mnie jednak przeświadczenie, że w dużej mierze to my sami mamy największy wpływ na swoje życie i to co się w nim dzieje. Czy jest możliwe, żeby zostać np. prezesem dużej firmy w ogóle o tym nie myśląc? Nie, raczej nie. Wszystko zaczyna się w naszych w głowach. Każda nowa firma powstaje najpierw w czyjejś głowie, żeby później ujrzeć światło dzienne. Nie, nie myśl sobie, że pierwszy pomysł, który przyjdzie Ci do głowy, zostanie od razu zrealizowany. Wszystko zaczyna się od pomysłu, ale aby osiągnąć sukces potrzeba czegoś więcej. Nie wystarczy raz o tym pomyśleć i nie wystarczy tylko myśleć. Trzeba jeszcze mieć dobry plan, a potem działać zgodnie z tym planem.

Uwaga – najwięcej ograniczeń masz w głowie. Oczywiście, możesz mieć jakieś fizyczne ograniczenia, ale tak naprawdę Ty sam mówisz sobie, tego nie mogę, tego nie zrobię. Czasami mówisz też, tak zrobię, tak dam radę, tak spróbuję, dowiem się jak…. I tego się trzymaj, bo jeśli Ty sam w siebie uwierzysz, to uwierzą też inni.

Rób to co uważasz za słuszne, a na resztę „sikaj”, tak jak ten nosorożec, kiedy obstąpił go tłum gapiów:

Pomyśl o tym i niech w Twoim życiu dzieje się dobrze i kiedy już będziesz w sędziwym wieku, żebyś mógł pomyśleć o swoim życiu z satysfakcją.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

