„Dziennik diety” czyli szczuplej dzień po dniu.

Z racji tego, że od poniedziałku ruszam z testowaniem Dziennika diety chciałam Wam  go trochę przybliżyć.

Z natury jestem bardzo poukładana. Lubię mieć wszystko zapisane wynotowane i rozplanowane. Nie potrafię odnaleźć się w chaosie  Przeglądając Wasze blogi trafiłam ostatnio na ten poradnik postanowiłam go zakupić i przetestować na sobie.  Poradnik jest bardzo dobrze zrobiony. Na początku są porady autorek jak go dobrze wypełniać i prowadzić. Na początku jest karta „O mnie”, którą należy wypełnić zanim przystąpimy do wypełniania dziennika.

Wypisujemy:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Wiek
  • Początkowa masa ciała
  • Obwód talii
  • IBM
  • Docelowa masa ciała
  • Procent tkanki tłuszczowej
  • PPM (podstawowa przemiana materii)
  • CMP (całkowita przemiana materii)
  • Przyjmowane suplementy diety
  • Przyjmowane środki wspomagające odchudzanie.

Jak wyliczyć sobie BMI, CMP i PPM znajdziecie w poradniku (myślę,  że nie jest to trudne?))

Jest też opisane szczegółowo jak notować posiłki i podparte jest to  wzorami, które są wypełnione źle i dobrze.

Dziennik przewiduje notatki na 3 miesiące.  Myślę , że tyle czasu powinno wystarczyć by nabrać dobrych nawyków i zmienić swój styl na styl wellness:) Znajdziecie w nim też :zadania do wykonania, polecane super produkty  kartę podsumowującą tydzień, gdzie sami przed sobą się ocenicie.

Dziennik zrobił na mnie dobre wrażenie i sama nabrałam ochoty by przejść przez niego sumiennie i systematycznie. Dlatego od 5 listopada zacznę wypełniać go regularnie i będę się z Wami dzielić obserwacjami. Sama chętnie wyłapię swoje błędy.

Jeśli ktoś z Was jest podobny do mnie. To znaczy. Lubi wszelkiego rodzaju terminarze, kalendarze, notatniki, a chce powalczyć o swoją sylwetkę w zdrowy sposób to polecam. Jedyna wada to  cena 34,90zł. Moim zdaniem jest dość drogi. No i wypełnimy go tylko raz, ale to da nam obraz jak funkcjonujemy, jak jemy i jak naprawdę wygląda nasz dzień.

3 uwagi do wpisu “„Dziennik diety” czyli szczuplej dzień po dniu.

  1. Mam go od dłuższego czasu i, chociaż z natury nie jestem systematyczna i uporządkowana, bardzo go sobie chwalę. Myslę, że osobom chcącm stopniowo (i na dłużej) wprowadzić pozytywne zmiany w swoim życiu okaże się bardzo pomocny.

    • Dziękuję Ci Agnieszko za opinię. To ważne by ludzie wiedzieli czy on naprawdę może pomóc w systematyczności przy stosowaniu diety i zmianie stylu życia.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

