Nick Vujicic – człowiek niezwykły

Chciałam Wam dziś przybliżyć postać człowieka, którego kiedyś odkryłam w Internecie. Film, który obejrzałam z jego udziałem zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Zaczęłam szukać, czytać by dowiedzieć się coś więcej. Pewnie część z Was już o nim słyszała lub widziała.

To Nick Vujicic człowiek bez rąk i nóg. Właśnie wyszła jego książka

„Bez rąk i nóg bez ograniczeń „

empik.com

Nick Vujicic cierpi na fokomelię – rzadkie schorzenie objawiające się brakiem kończyn. Jednak ten niezwykły młody człowiek pokonał niewyobrażalne ograniczenia wynikające ze swojej niepełnosprawności. Dziś prowadzi aktywne i spełnione życie, podróżuje po całym świecie i występuje, jako mówca motywacyjny, niosąc nadzieję i inspirację milionom ludzi. Nick angażuje się w działalność charytatywną, a równolegle kieruje własną firmą, prowadzi szkolenia biznesowe, przemawia na międzynarodowych konferencjach i spotyka się z głowami państw.

 

 

Piszę o tym. Bo myślę, że czasem potrzeba nam spojrzeć na kogoś, kto ma gorzej od nas by przestać marudzić bez sensu. Nie mogę, nie mam czasu, zacznę od poniedziałku od jutra od przyszłego miesiąca zmieniać swoje życie ….

Jak się okazuje. Wystarczy mieć dość chęci i wiary w to, co się chce osiągnąć by dojść do celu.

Czekam na książkę już idzie do mnie a tym czasem wklejam wam film obejrzyjcie, a potem ……. No właśnie, co potem?

Polecam szczególnie „Cyrk motyli”

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

