NAJNOWSZA PŁYTA EWY CHODAKOWSKIEJ.

Chciałam się dziś z Wami podzielić trailerem który wrzuciła Ewa na swoją stronę.

Myślałam,że to będą jakieś anonimowe osoby ale okazuje się że znamy je dobrze. Ciekawa jestem jak to wszystko wyszło. I z chęcią powiększę swoją kolekcję o kolejną płytę Ewy Chodakowskiej.

O kolejnej płycie Ewa pisze na swojej stronie FB. tak:

„Świeża krew”🙂 Karolina,Beata i Ola to trzy odważne Kobietki,które zechciały mi towarzyszyć podczas programów znajdujących się na czwartej płycie z Sahpe ♥
Nie oceniajcie🙂 Każda z nich,tak samo jak i Wy,chce czuć się dobrze w swoim cie

le i podejmować moje wyzwania :)Ola łapie balans .. Beata spływa stumieniami potu, a moja kochana Karola walczy o płaski brzuch po dwóch ciążach :)Nie spodziewajcie się wymalowanego „lansu”🙂
Będzie „hardcore” ♥

A wy ? co myślicie ? dostępna już 30.11 razem z miesięcznikiem „SHAPE”

 

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

