„Rok dobrych myśli” Kalendarz Beaty Pawlikowskiej

Chciałam się dziś z Wami podzielić moim kalendarzem. Jak już wcześniej pisałam. Uwielbiam wszelkie notatniki, terminarze i kalendarze. Zawsze pod koniec roku kupuję dwa. Jeden mam duży z rozkładem tygodniowym. Drugi mniejszy, w którym wszystko planuję i rozpisuję.

W tym roku kupiłam KALENDARZ DOBRYCH MYŚLI BEATY PAWLIKOWSKIEJ. I jestem z niego bardzo zadowolona. Jest kolorowy i utrzymany w formie „żółtych karteczek” Pani Beaty. Na każdej stronie jest dobra myśl, która wprawia w dobry nastrój i daje dużo do myślenia. Myślę, że to dobry kalendarz dla wszystkich, którzy chcą wejść w nowy rok z dobrymi myślami.

Kalendarz nie jest mały ani wielki jego wymiary to: 19cm/13cm cena 39, 90 zł (dla mnie dość drogi, pomimo że kupiłam w przedsprzedaży) oprawa twarda. Wada jedyna to taka, że nie ma wcale tak wiele miejsca do notowania. Nagłówki z datą mogłyby być trochę mniejsze, a myśli napisane mniejszym drukiem. Mimo to jestem bardzo z niego zadowolona ( pisze dość drobno, więc raczej dam radę;))

Pomysł by zebrać Myśli Pani Beaty w jednym kalendarzu to strzał w dziesiątkę. Uważam, że może być on dobrym motorem napędzającym osoby, które chcą coś zmienić i dążą do swojego wytyczonego celu.

11 uwag do wpisu “„Rok dobrych myśli” Kalendarz Beaty Pawlikowskiej

  1. Pomysl i jakosc wydaje sie byc strzalem w 10tkę ale ja nie kupilabym takiego kalendarza😦 niestety potrzebuję sporo miejsca na codzienne notatki a tu widac miejsce jest b.ograniczone.z pewnoscią nie dla mnie.szkoda.bo niewiele jest kalendarzy w takim stylu.mam nadzieje ze ktos zrobi kiedys kalendarz tak fajny jak ten ale z miejscem głównie dla ”wlasciciela” a nie autora🙂 pozdrawiam

    • Zgadzam się z Tobą całkowicie. Powinno być więcej przestrzeni do pisania. Też mam taką nadzieję,że w kolejnym roku poprawią to niedociągnięcie. Pozdrawiam.

    • Ja kupiłam w Biedronce i jestem bardzo zadowolona! Kalendarz właśnie ma mnie zmotywowac i dodać optymizmu, mnie wiecznej pesymistce i niezorganizowanej osobie, która wiele zaczyna a nigdy nie kończy. Kalendarz ma mi posłuszyć całkiem prywatnie właśnie do zapisywania osobostych krótkich myśli, motywacji itp. Do tego właśnie jest idealny. A do większych spraw mam inny, aczkowiek wcale nie ma on wiecej miejsca, ale jest mniejsze i chudszy, w sam raz do ważych rzeczy i do schowania w torebce.

  2. A więc tak… zastanawiałam się nad kupnem tego kalendarza, ale widziałam jak dotąd tylko okładkę. Przyznam, że bardzo mi się podoba to, że w środku jeden dzień to jedna strona. Jak koleżanka wyżej, też martwię się trochę o to, czy zapiszę to wszystko co bym chciała, ale myślę, że dam radę. Fakt 40zł (choć w biedronce ma być za 30zł) to bardzo dużo, ale jeżeli ten kalendarz rzeczywiście mi pomoże to nie będę na sobie oszczędzać🙂
    Pozdrawiam

    • Moim zdaniem wystarczyło by jak by był w formacie zeszytu A5 już by było lepiej. Ja piszę drobnym maczkiem i przeważnie tylko w punktach co jest do zrobienia. Więc powinien wystarczyć. Dla mnie to faktycznie jedyna wada tego Kalendarza. A cena w Biedronce jak widać będzie atrakcyjna. Mam nadzieję,że jeden egzemplarz będzie do wglądu bo normalnie są całe zafoliowane. Pozdrawiam.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

