Odżywcze śniadanie

Dziś przedstawiam Wam moje ulubione śniadanie, które daje mi energię na długi czas. Jest bardzo odżywcze i smaczne. Bazę do śniadania tworzy koktajl Natural Balans by Oriflame. Kiedy 3 lata temu usłyszałam, że Oriflame wprowadza koktajle i witaminy byłam lekko zdegustowana i raczej sceptycznie nastawiona. Kiedy pierwszy raz spróbowałam koktajlu zrobionego na wodzie, nie byłam zbyt zachwycona smakiem i przez długi czas nie mogłam przekonać się do ich stosowania. Przełom nastąpił, gdy dowidziałam się co on tak naprawdę daje i że był tworzony dla ludzi chorych czekających na przeszczep serca bądź płuc i jego głównym zadaniem było wzmocnić ludzi przed ciężką operacją i po operacji. Wrażenie zrobił też na mnie proces tworzenia tego produktu, który trwał 8 lat. Przy okazji okazało się, że koktajl jest bardzo pomocny przy odchudzaniu. Badania nad gotowym produktem na ludziach trwały 3 lata, gdzie osoby uzyskały bezpieczny spadek wagi i nie miały efektu jojo. Więc zaczęłam go stosować, pierwszy efekt był taki, że miałam dużo więcej energii niż zwykle. Mój mąż pytał się czy nie mogłabym pić tego więcej, kiedy okazało się, że wieczorem po całym dniu pracy w „terenie” miałam jeszcze siłę na sprzątanie domu. Kiedy wczytałam się jeszcze bardziej i dowiedziałam się, że kury od których pochodzą jajka do koktajli są karmione specjalną ekologiczną paszą i siemieniem lnianym, dzięki czemu uzyskuje się odpowiedni stosunek omega 3 do 6, to już w ogóle nie miałam wątpliwości. Wolę wypić koktajl niż zjeść jakąś przekąskę na mieście. Koktajle pije też moja 5-cio letnia córka. Mój tata stosuje koktajle od 8 miesięcy i ani razu nie zachorował (wcześniej brał antybiotyk za antybiotykiem). zalet koktajli jest dużo dużo więcej. Ważne jest, żeby pić go regularnie.

Jak przygotować koktajl, aby był smaczny i jeszcze bardziej odżywczy?

Składniki:

1 miarka koktajlu waniliowego Natural Balance by Oriflame

3 suszone śliwki

150 ml mleka 2%

2 łyżki jogurtu naturalnego

Przygotowanie:

SAMSUNG

Zmiksuj w blenderze koktajl, mleko, jogurt i śliwki. Gotowe.

Smacznego.

SAMSUNG

Więcej informacji na temat koktajli znajdziesz pod linkiem:

https://wstyluwellness.wordpress.com/2012/09/04/co-warto-wiedziec-o-koktajlu-natural-balance/

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, napisz do nas na orikami26@o2.pl lub zostaw pytanie pod wpisem.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

