Najnowsza płyta Ewy ( po ćwiczeniach )

Witajcie chciałam się z Wami dziś podzielić wrażeniami, jakich doznałam po ćwiczeniach z nową płyta Ewy Chodakowskiej.

 

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/64656_512215808803688_672078966_n.jpg

Już rano w ta paskudną pogodę odpaliłam autko i pojechałam po najnowszy numer SHAPE  z najnowszą płytką. Nie ukrywam, że byłam mega ciekawa, co tam Ewa wymyśliła z tymi dziewczynami.

Wpadłam do domu rozpakowałam zakupy zrobiłam herbatę i zasiadłam przed ekranem. Program składa się z 3 różnych etapów i każdy z nich ma  inny stopień trudności. Etapy trwają 15min.

Pierwszy  jest trening z Olą Szwed poprawiający równowagę, koordynację oraz modelujący  nogi. Trening w moim wizualnym odczuciu można trochę porównać do „skalpela” ćwiczenia wykonuje się wolno i dokładnie. Ola jak najbardziej dała radę a trening wizualnie bardzo mi sie podobał się i wcale nie wyglądał na najłatwiejszy.

Drugi trening Z Beatą Sadowską tzw. szok trening. Który w ekspresowym tempie spala kalorie wyszczuplając tym samym całe ciało.

Już w trakcie oglądania stwierdziłam, że to będzie totalna masakra🙂 Beata nie ustępowała Ewie i można powiedzieć, że była równym partnerem. Zresztą samo to, że biega maratony już daje do myślenia;) Pojawiły się ćwiczenia których nie ma na innych płytach Ewy.

 

Trzeci i ostatni zestaw ćwiczeń pod okiem Ewy  robi Karolina Malinowska. To jest tzw. superset (zestaw ćwiczeń na przeciwstawne grupy mięśniowe-gł.brzuch i plecy) moim zdaniem świetny zestaw na wzmocnienie mięśni grzbietu i brzucha.

Podsumowując: Świetny projekt chodź obawiałam się, że może taki nie być. Miła odskoczna po kilerze i turbo. Można sobie fajnie pomieszać treningi a można też zrobić 3 serie jednego treningu lub jak kto woli.

Podoba mi się, że znane osoby promują aktywność i dzielnie dorównują Ewie! Bardzo milo się to oglądało. Jedyna wada płyty. Nie wiem, kto wpadł na pomysł by nagrywać to w jakiejś ogromnej hali efekt tego jest taki, że niesie się ogromny pogłos, co mi osobiście strasznie przeszkadza. Reszta nie ma sie w moim odczuciu osobistym, do czego przyczepić. Na płycie znajdziecie też wiadomość jak zdobyć prezent, od Elavi  :) Mysle, że warto skorzystać. Bo jest to fajny program żywieniowy rozpisany na atomy. Ale o tym przy kolejnej okazji.

 

A teraz….. moje odczucia po treningu, bo przecież oczywistą sprawą jest, że wieczorem zabrałam się za ćwiczenia:). Zaczęłam od pierwszego treningu z Olą. Tak jak myślałam daje w kość nogom a szczególnie łydkom i udom. Trzeba dobrze napinać mięśnie brzucha by złapać balans (a łatwe to nie jest) Po 15tu minutach czułam, że jestem nieźle rozgrzana. Następna w kolejce już czekała Beata i szok trening .

Do momentu póki nie zaczęła się seria przysiadów z podparciem wszystko szło gładko. Ale przy tym w 3ciej serii wymiękłam i przeszła do przysiadów zwykłych. Ta część zdecydowanie najbardziej daje w kość. Lalo się ze mnie jak nie powiem z czego😀

Na koniec Karolina i moje mięśnie grzbietu. Dostałam piękny wycisk zwłaszcza, że często mam problemy z jakimiś bólami kręgosłupa, więc wcale łatwo nie było. Segregując zestawy w stopniu trudności od najtrudniejszego  na początek Beata potem Karolina i na koniec Ola. W sumie po 45min byłam bosko zmęczona i czuję teraz, że żyje. Polecam tę płytę z czystym sumieniem myślę, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie.

A jak Wasze odczucia ? I co myślicie o tym nowym programie Ewy ?

 

Pozdrawiam

Kamila🙂

 

5 uwag do wpisu “Najnowsza płyta Ewy ( po ćwiczeniach )

  1. wczoraj przetestowałam ;p i dzisiaj lekko bolą mnie nogi. Ogólnie wrażenia mam bardzo pozytywne – kardio z Beatą nieźle mnie wymęczyło, a ćwiczenia z Karoliną byłyby ok, gdyby nie te wykonywane na brzuchu.

    • W programie Pytanie na śniadanie tak, ale ja napisałam o tym co było na wydanych płytach. :)A powiedz Mary ćwiczyłaś już czy tylko oglądałaś?

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

