Expresowe muffinki z wanilią i rodzynkami

Dziś chciałam Wam wrzucić przepis na expresowe muffinki. Takie zwykłe na szybko. Uwielbiam babeczki, więc lubię z nimi eksperymentować.

Ostatnio mieliśmy w domu ochotę na coś słodkiego, więc wyciągnęłam miski, zaczęłam mieszać i oto wyszły mi takie muffinki.

Czas przygotowania ok 10 min 

Pieczenie 25min w temp. 200st. C 

Produkty:

  • 2 szklanki mąki (ja wrzuciłam jedną pszenną jedna z pełnego przemiału).
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki cukru brązowego (może być biały)
  • Dwie garście rodzynek
  • Szczypta soli
  • 1 laska wanilii lub cukier z z prawdziwą wanilią
  • ok 100gr.  rozpuszczonego masła
  • 1 szklanka mleka.
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia.

Przygotowanie:

Do większej miski wsyp przesianą mąkę i wszystkie suche produkty

Do mniejszej miski wszystkie mokre. Następnie połącz obie zawartości misek lekko wymieszaj (wszelakie grudki wskazane)

i nakładaj do foremek.

(Ja piekłam tylko w papilotkach upiekły się bez problemu. Miałam tylko za szerokie papilotki nie takie typowo, muffinkowe więc babeczki wyszły niższe)

Wrzuć do piekarnika nagrzanego do 200 stopni i piecz 25 min.

Babeczki gotowe można udekorować lukrem cytrynowym lub białą czekoladą.

Smacznego:)

K.🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

