Zumba-to nie taniec,to styl życia!!!

Dziś pare słów od Liwii, która po cięzkiej chorobie wraca do zdrowia. Jak widać pozytywnie zaraziła się aktywnością fizyczną i znalazła coś dla siebie🙂 Cieszę się bardzo!

Po przerwie chorobowej wracamy ze zdwojoną siłą !!!

A to pisze u siebie na blogu;

To prawda,choć mi również kilka tygodni temu trudno było w to uwierzyć.Spróbowałam,z czystej ciekawości,nie wiedziałam na jej temat nic a nic.Nie mialam pojęcia czego sie spodziewac,czy wytrzymam godzinę zajęć,czy jest ciężko i przede wszystkim czy mój organizm podoła.Zjawiłam się chwile przed czasem,zeby przyjrzeć się temu w co ubrani są uczestnicy zajęc.Jak się okazało,strój dowolny,choć instruktorzy mieli na sobie luźne spodnie i raczej obcisłe koszulki,w kolorach baaardzo dynamicznych :D Zaskoczyła mnie liczba osób-około 60!!! Wszyscy ustawilismy się spontanicznie na calej sali.Ja wylądowałam jakimś cudem w pierwszym rzędzie o zgrozo :D I zaczeło się.Głośna muzyka,przy której (uwierzcie mi) nie dalo się stać spokojnie,nogi same się ruszały.Cała sala kopiowała ruchy instruktorów,serce walilo mi jak młot,adrenalina wypełniła żyły,chęc do podskoków i obrotów zdominowała zmęczenie i obawe przed jakims nieudolnym ruchem.

Tempo jest szybkie,nie ma co ukrywac.Plus tego jest taki ze nie ma czasu rozglądac sie po innych i naprawde NIKT tego nie robi.wszyscy są wpatrzeni w to co robi instruktor.Zajęcia trwają godzinę.Ostatnie 10 minut  to wolniejsze tempo,by trochę odpocząć,ale człowiek chce więcej!! Nie do wiary,moznaby tak 2 a nawet 3 godziny tanczyc.Czas ucieka przez palce,instruktor zapowiada ostatnią piosenke,uczestnicy dają z siebie wszystko.Emocje są naprawde ogromne,czułam sie jak w wielkiej rodzinie,kazdy sie usmiechał.Po zajęciach,buziaki czerwone,wszyscy jakby spod prysznica w ubraniach wyszli,hormony szczescia az sie wylewają :D Powiem szczerze ze chyba jeszcze kolejnego dnia miałam wrazenie ze jestem naładowana energią.Człowiek zapomina o świecie,to cos naprawde niesamowitego.Co mi to daje? Pewnosc siebie,zrobumienie dla mozliwosci wlasnego ciala i wreszcie-jest szansa ze polubie to co mam i to jak wyglądam.Bardzo zaskoczylo mnie co potrafie zrobic,na co moge sobie tam pozwolic,nie sądziłam ze jestem wstanie tak sie wyginac :D nie wiem czy wyglądało to estetycznie,ale co mi tam,najwazniejsze ze sie wybawiłam :) Oglądałyście DIRTY DANCING?? Oczywiscie tam muzyka jest nieco inna,wolniejsza,ale pamiętacie tą scenę ?

Dirty-Dancing-dirty-dancing-14399992-650-412

Aż chciało się tanczyć razem z nimi-tak wlasnie jest na zumbie !!! :)

Naprawdę polecam,to cos niesamowitego,dającego energie na dłuuuuuugie godziny zeby nie powiedziec dni.Ja się wciągnelam i bede chodzic,a Wy?? Wreszcie znalazłam cos dla siebie.I jeszcze coś-kochane,mimo moich obaw okazało sie ze lepiej mi sie cwiczy w grupie,a nie w domu.Sama nigdy nie potrafilam sie dostatecznie zmotywowac by pocwiczyc,robilam to przez kilka dni a potem znowu odpuszczalam,Tam jest inaczej,tak jak pisalam,poprostu nie da sie stać,a instruktor podchodzi do kazdego tak indywidualnie ze az wstyd nie przyjsc na zajecia :) Jaki rodzaj sportu Wy uprawiacie?? Lubicie taniec,fitness w grupie?? Czy wolicie bieganie w pojedynke,ćwiczenia na siłowni?

Pozdrawiam :)

3 uwagi do wpisu “Zumba-to nie taniec,to styl życia!!!

  1. szkoda że nie mam czasu na zumbę , ale za to chociaż wykonuję ćwiczenia w domu .
    jak zawsze chętnie odwiedzam twoja bloga.
    , zapraszam na mojego bloga , efekty po dwóch tygodniach odchudzania ,porady na temat odchudzania i nie tylko !:) mam nadzieje ze będziesz mnie wspierać w mojej diecie !:)
    http://perfektbin.blogspot.com/

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

