Krem do Ciała Nature Secrets z odżywczą pszenicą i kokosem od Oriflame – recenzja

Pytacie o kosmetyki do pielęgnacji skóry zimą Napisałam Wam recenzję na „Pięknej i Niezależnej” kremu,a właściwie masła którego sama używam🙂

KamiArt

Nie da się ukryć mamy zimę i to na całego. Ubieramy się na „cebulkę” Nasza skóra jest wystawione na zmienne temperatury. Ogrzewamy mieszkania i to tez powoduje,że jeszcze bardziej skora nam się przesusza i łuszczy.

Chciałam Wam dziś przedstawić mojego faworyta jeśli chodzi o nawilżanie skóry w okresie jesienno- zimowym.

A jest to;

Krem do ciała z kokosem i pszenicą od Oriflame

Krem jest już od jakiegoś czasu w ofercie. Ja kupiłam sobie jeszcze jesienią spory jego zapas bo wiedziałam,że z pewnością będę go namiętnie stosować jak tylko zrobi się zimno🙂

A więc zaczynajmy.

Co mówi producent ?

Aksamitny krem do ciała zapewnia skórze miękkość. Wosk pszczeli i olejek kokosowy zapobiegają utracie wilgoci, a gliceryna i pszenica wzmacniają i wygładzają. Pojemność 200ml.

A co mówię ja ?

Krem dla mnie bardziej jest masłem do ciała niż kremem to zapewne dzięki temu, że jest gęsto-lipidowy. Zimą lubię kosmetyki, które pozwalają na masaż po ciepłej kąpieli…

View original post 154 słowa więcej

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

