Wyniki losowania z ostatniego rozdania.

Witajcie, Przepraszam, że z poślizgiem ogłaszam wyniki,ale jestem w trakcie sesji i ciężko znaleźć wolną chwile. Ale moja mała maszynka losująca i pomocnik domowy Przemuś znalazł chwilę dla mamy i pomógł mi wylosować zwycięzców🙂

A więc tak : Pierwszy zestaw wędruje do

cerlaczki

SAMSUNG

Drugi zestaw wędruje do:

chocoo.lady92

SAMSUNG

Trzeci zestaw wędruje do :

 czarna-kocurka

SAMSUNG

Teraz czekam na wasze adresy do wysyłki🙂 adres na który trzeba wysłać dane adresowe znajdziecie w zakładce kontakt:)

Chciałam jeszcze podziękować za bardzo fajne tematy które mi podsunęłyście🙂 Obiecuję,że jak tylko uporam się z sesją będę pisać o tym o czym wspomniałyście. Pozdrawiam.

3 uwagi do wpisu “Wyniki losowania z ostatniego rozdania.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

