Zupy Natural Balance -moja opinia

Wczoraj  napisałam dla was ogólną informację dotyczącą Zup  Natural Balance od Oriflame.

 

 

Zupy Natural Balance

 

 

 

 

 

Dziś chciałam Wam przedstawić moją opinie na temat tych produktów.

Miałam okazje spróbować obu smaków i szparagowej i pomidorowej. Robiłam je na dwa sposoby ten podany na opakowaniu, (czyli porcja zupy zmieszana z gorącą wodą) i drugi zupa wsypana do zimnej wody i zagotowana z dodatkiem świeżych warzyw. Zupy są w formie proszku, proszek pachnie ładnie i widoczne są w nich spore kawałki warzyw (zwłaszcza w szparagowej) rozrabia się łatwo i nie pozostają grudki. Po zrobieniu wg. przepisu robi się bardzo kremowa i aromatyczna. Jeśli doda się więcej wody jest rzadsza.

Do gustu przypadła mi bardziej szparagowa. Ostatnio robiłam ją z brokułem i selerem naciowym i zjadłam, jako samodzielny posiłek. Zdecydowanie polecam wersję z zagotowaniem, ponieważ proszek jest wtedy nie wyczuwalny. Mój syn podjadał ode mnie. Na zdjęciach macie gotowaną szparagowo- szpinakową. Z dodatkiem brokuła i selera naciowego.

Zalety:

  • Szybko można przyrządzić zdrowy, lekki pełnowartościowy posiłek
  • Można zabrać na uczelnię odmierzoną porcję w szejkerze i uzupełnić wrzątkiem.
  • Jest w 100% naturalna, zawiera tak zbilansowane składniki, że może stanowić samodzielny posiłek.
  • Dobra dla osób odchudzających się
  • Jest pożywna

Można połączyć ze świeżymi warzywami.

Wady:

  • Brak miarki odmierzającej porcje.
  • Trochę za słone
  • Bez gotowania wyczuwalny proszek
  • Cena

 

2 uwagi do wpisu “Zupy Natural Balance -moja opinia

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

