Nowa płyta Ewy – wrażenia.

Dziś chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat najnowszej płyty Ewy.

Dotarła do mnie we wtorek. A wczoraj miałam okazje już z nią poćwiczyć.

Ale po kolei. Płyta zrobiona jest bardzo fajnie. Widać ,że Ewa maczała w tym palce. Na początku jak zwykle jest wstęp w którym mowa oczywiście o aktywności i streszczenie obu programów.

Następnie osobno jest 5cio minutowa rozgrzewka W stylu Ewy.

Potem przychodzi czas na jeden z treningów ja porwałam się na oba.

Pierwszy SKALPEL II z krzesłem jest niesamowity. Podzielony jest na 3 zestawy ćwiczeń. (każdy zestaw powtórzony 3 razy , każde ćwiczenie składa się z 15 powtórzeń).

Bardzo fajny jest licznik, który odmierza od 15tu do zera każde ćwiczenie.

Trening trwa 30 min. Dla mnie bomba. Najtrudniejsze ćwiczenie na triceps (tzw. pompki na krześle) no i nie bez trudu przyszło mi zrobienie ćwiczenia z siadaniem i wstawaniem na krzesło z jedną nogą w górze w tempie podanym przez Ewę.

Kolejny to Trening MAX SPALANIE. Na te ćwiczenia potrzeba troszkę miejsca, ale ja w swoim mieszkanku dałam rade, więc myślę, że i Wam to nie sprawi problemu. Ćwiczenia wykonywane po 30 sekund w odpowiednim tempie. Na początku, miałam trochę problemów z połapaniem się, ale po jakimś czasie już się odnalazłam. Ćwiczenia w pierwszej części inspirowane są MMA i faktycznie trochę takie kondycyjne jak w sportach walki. Pierwsze 4 min. Bardzo intensywne. Potem przychodzi kolej na zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha i pleców na 3 ćwiczenia angażujące mięśnie brzucha, przypada jedno angażujące mięśnie pleców. Ten zestaw też trwa 4 min. Bardzo fajny, ale wymaga naprawdę dobrej kondycji.  Grunt to dobrze opanować ćwiczenia i potem wykonywać je w tempie. Kolejne 4 min to ćwiczenia na pośladki i na uda. Oj intensywne. Z tego, co mówi Ewa te ćwiczenia bardzo przyspieszają spalanie. Po całości pierwszego etapu powtarzamy ćwiczenia jeszcze raz. Powiem Wam, że łatwy nie jest, z uwagi na swoją intensywność naprawdę męczący. Ja całego drugiego powtórzenia nie zrobiłam do końca. Dziś robie rozgrzewkę i polecę cały trening max spalanie.

Najważniejsze, że po treningu czułam się niesamowicie nakręcona, zrobiłam jeszcze mnóstwo rzeczy, których nawet nie miałam w planie. Pogoda okropna a ja mam w sobie wiosnę.

Polecam Wam bardzo, jeśli znacie Ewę to wiecie, czego się spodziewać. Jeśli nie. Zacznijcie.

Na płycie jest też napisane:

Po 10 treningach poczujesz różnicę

Po 20 treningach zauważysz różnice

Po 30 treningach będziesz mieć nowe ciało.

Oczywiście to wszystko plus zdrowy tryb życia.

Na końcu znajdziecie jeszcze dodatek bonus z sesji.

A jak u Was? Macie już swoje płyty w domu? Kto już sprawdził na sobie działanie ćwiczeń i wyzwalanie endorfin?

9 uwag do wpisu “Nowa płyta Ewy – wrażenia.

    • Masz prawo to kwestia gustu :)Ja ćwiczę też z Tamilee Webb i Mel. Ostatnio znalazłam też super zestawy ćwiszeń aktywne 8 min na szybkie spalnie. i inne. Mieszam treningi bo lubie zróżnicowanie.Ale mi Ewa bardzo przypadła do gustu.Pewnie też troch dlatgo że jest „nasza ”🙂 chocoo. lady92 a może masz coś fajnego do polecenia ćwiczeniowego ?

  1. ja już nie mogę się doczekać marca aż poćwiczę😉 (plyta wysłana na adres mamy z powodu mojej gorączki się pomyliłam ;D)
    ale nawet jak bym miała płytę już obok to i tak bym musiała poczekać bo mam już zaplanowane treningi. złapałam się na tym, że co chwilę chcę rozpoczynać nowy trening a jeszcze poprzedniego nie skończyłam

    • Zamówiłam pierwszego dnia przedsprzedaży i dostałam we wtorek 29.01.2013. Przyszło pocztą. Może napisz do tego sklepu z którego kupowałaś? Oni bardzo szybko odpisują na maile.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

