Oczyszczanie organizmu – kolejne wieści

Mija właśnie tydzień mojej diety warzywno-owocowej. Jaki dziś są moje odczucia. Nadal czuję się lekko i mam więcej energii, mimo tego, że ilość spożywanych kalorii jest bardzo mała. Dziś ustąpił częstomocz, który jest naturalnym objawem przy stosowaniu tej diety. Ustąpiło też zapalenie pęcherza moczowego (z którym tutaj przyjechała), całkowity brak kataru, który jeszcze czasami mi się zdarzał. Moje nogi są lekkie, nie puchną (wcześniej po całym dniu były ociężałe). Czuję, że faktycznie mój organizm się oczyścił.

Udało też porozmawiać mi się z kilkoma kuracjuszami i posłuchać ich historii. Jeden pan, o którym wspomniałam, że wyleczył się z astmy, mówi, że od kilku lat przyjmował sterydy na astmę i na każdej wizycie lekarz zwiększał dawkę tych leków. Lekarz powiedział mu również, że będzie te leki przyjmował do końca życia. Kilka lat temu przyjechał tu pierwszy raz i wtedy wyleczył się i nie bierze żadnych leków, teraz przyjeżdża tu dosyć regularnie. Sam mówi, że męczy się tutaj, bo nie lubi warzyw, ale ta dieta ratuje mu życie.

Rozmawiałam też z młodą dziewczyną (17 lat), która przyjechała tutaj z lekką nadwagą. Udało jej się schudnąć około 6 kg i czuję się lepiej. Wcześniej wracając ze szkoły była bardzo zmęczona i nie miała na nic ochoty. Teraz ma więcej energii i nawet poranne wstawanie nie jest dla niej problem.

Kolejna osoba, dziewczyna w ciągu 2 tyg schudła 6 kg i przestała ją boleć głowa. Wcześniej miała silne bóle, takie, że nawet tabletki już nie pomagały.

Dlaczego dieta uboga w kalorie i składniki odżywcze tak działa? Pozwolę sobie zacytować fragment książki autorstwa dr Ewy Dąbrowskiej pt. „Ciało i ducha ratować żywieniem”: „Z lekarskiego punktu widzenia jest zrozumiałe, że odcięcie lub wybitne ograniczenie dowozu pokarmu z zewnątrz zmusza ustrój do tzw. żywienia endogennego(wewnętrznego) czyli czerpania z własnych tkanek substancji koniecznych dla utrzymania prawidłowego składu krwi, przy czym zostaje zachowana „hierarchia ważności” – w pierwszym rzędzie zużyte zostają złogi, nadmiary, komórki zestarzałe i zwyrodniałe, przez co ustrój oczyszcza się i odmładza, a choroby znikają.”

Dieta pomogła wielu ludziom i nadal pomaga. Spróbować warto. Należy tylko pamiętać, że tego typu głodówki należy stosować pod nadzorem mądrego lekarza. Istnieją też przeciwwskazania do stosowania tej diety, więc lepiej skonsultować to z lekarzem lub zajrzeć do książki dr Ewy Dąbrowskiej.

Pozdrawiam.

Asia🙂

Jedna uwaga do wpisu “Oczyszczanie organizmu – kolejne wieści

  1. Ja muszę spróbować chociaż tygodniowego oczyszczania.U mnie na blogu podsumowanie stycznia i plany na luty .mam nadzieje że będziesz mnie wspierać w moich postanowieniach . Ja jak zawsze chętnie czytam posty na twoim blogu i śledzę postępy🙂
    http://perfektbin.blogspot.com/

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

