Moja niedzielna blogowa lektura.

Dziś chciałam Wam polecić kilka blogów, do których ostatnio zaglądam i tych, o których dowiedziałam się dopiero niedawno przy okazji konkursu „Blog roku”

Jeden z tych, przy którym uśmiałam się do łez🙂 i zaczytałam w nim po uszy (może dlatego że też sama jestem mamą) to blog

„Matka Sanepid”

Kolejny który też odnalazłam dopiero kilka dni temu. Oczywiście wpisuje się w moją tematykę ulubioną, czyli aktywność to blog

„Aktywni sportowo”

Kolejny to taki, który mnie inspiruje🙂  Piękne prace i niesamowite pomysły. Widać w tym wszystkim niesamowitą pasję ” Anna obdarzona talentem prezentuje swoje prace

„Anna moja pasja – rękodzieło”

Tu szukam śniadaniowych inspiracji🙂 „Brekfast s time”

Blog „Moje dietetyczne fanaberie ” jest dla mnie super odskocznią w ponure dni można tam znaleźć zdrową kuchenną inspiracje i wyczarować z przepisów Agaty słońce w kuchni.

Blog „Chustka” polecam,  jeśli wydaje ci się, że Twoje życie jest bez sensu. Blog dziewczyny, która walczyła do końca o swoje szczęście. Warto tam zajrzeć …

„Tryb biegania włączony”  super aktywny blog. Polecam wszystkim, którzy chcą biegać i lubią taką aktywność  znajdziecie tam fachowe porady od dziewczyn, które naprawdę wiedzą mnóstwo w tym temacie i mają super osiągnięcia.

I może jeszcze na koniec Your Natural Health tu pojawia się dużo fajnych artykułów o produktach. Kilka przepisów na mikstury wprowadziłam w życie w swojej rodzinie i działają🙂 Joanna  pisze też ciekawe artykuły do portali warto poczytać naprawdę.

To tylko kilka blogów, w których się zaczytuję. Dzielę się z Wami nim, bo myślę, że nie tylko dla mnie mogą być inspiracją

Serdecznie polecam.:)

2 uwagi do wpisu “Moja niedzielna blogowa lektura.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

