Moje nowe wyzwanie 30 dni z Jillian Michaels

Dziś może coś trochę o mojej aktywności.

Ostatnio sporo chorowałam, ale już powoli małymi krokami wracam do formy. Z racji tego, że dość długo ćwiczę już z Ewą postanowiłam, że czas na zmiany. Szukałam inspiracji po waszych blogach,aż się natknęłam na wpis, o Jillian Michaels u czarnej- kocurki Poczytałam, zainspirowałam się i zaczęłam szukać. Co to za program itd. Znam Jillian z książki, którą przeczytałam i książka bardzo mi pomogła przyspieszyć metabolizm (widzę już pierwsze efekty) Słyszałam też wcześniej o jej ćwiczeniach i widziałam program w TV, ale jakoś zawsze ćwiczyłam z kimś innym albo robiłam coś innego i nigdy nie spróbowałam tych programów treningowych? Wpis u Czarnej kocurki tak mnie zachęcił, że stwierdziłam. Czas na zmiany !🙂

ep173.com

Program składa się z 3 części po 30 min. Każdą część wykonuje się przez 10 dni

Level 1 pierwszy program który składa się z treningu kardio, siłowego i abs. podzielony na 3 obwody

Level 2 podobnie jak pierwszy tylko wersja zaawansowana.

Level 3 podobnie jak reszta. I tu ciężko powiedzieć bo opinie jakie czytałam są różne. Ale stopniowo jak będę przechodzić z jednej części na drugą będę Wam opisywać jak to wygląda w moim odczuciu.

Ja dziś zaczęłam dzień pierwszy z częścią pierwszą i tak przez 10 dni.

Moje odczucia:

Trening nie sprawił mi dużej trudności. Myślże to zasługa regularnej aktywności. Co nie zmienia faktu ,że się zasapałam i byłam czerwona jak burak. Najbardziej dały mi w kość ćwiczenia z ciężarkami (jestem z tych, co mają słabe ręce) Podoba się mi sie podejście Jillian do ćwiczeń. Fajnie, że je omawia i pokazuje 2 wersje łatwiejszą i trudniejszą. To, że ćwiczą z nią dziewczyny też jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Za to też lubię treningi z Mel :P) Porobiłam pomiary oczywiście, bo moim celem do czerwca jest zgubić, co nie, co i w szczególności poprawić wygląd swojego ciała. Wypatrzyłam sobie śliczne bikini i mam zamiar je kupić na lato. A więc motywacja jest. Zdrowe odżywianie jest. Trening oczywiście, że jest.🙂

No to do dzieła !!!!!

Może któraś z moich obserwatorek chciałaby się do mnie przyłączyć na 30 dni🙂 Jestem na starcie, więc możemy ruszyć razem.

Pozdrawiam Was i miłego wieczoru.

5 uwag do wpisu “Moje nowe wyzwanie 30 dni z Jillian Michaels

  1. Pingback: Disease Prevention and a Healthy Lifestyle⎢Daily Dose With Jillian Michaels | Everyday Health | Fat Boy Recipes

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

