Skomponuj swoje własne musli :)

Zachęcona przez jedną z Was a konkretnie Magdalenę która napisała na swoim blogu o tym sklepie w którym samemu robi się musli wg. Swoich upodobań postanowiłam wypróbować i  samodzielnie skomponować zdrowe musli.

Można wybrać, co się tylko chce. Dla mnie to rewelacja, bo lubię musli, ale by znaleźć takie, które odpowiada moim upodobaniom jest naprawdę ciężko. Można komponować i mieszać do woli, Słodkolubni, czekoladolubni, owocomaniacy wszyscy znajdą coś dla siebie.

Ja  zamówiłam i skomponowałam sobie swoje. Z płatkami owsianymi, otrębami, siemieniem lnianym, czarna porzeczką, malinami, ciemną czekoladą i kilkoma jeszcze innymi składnikami. Nie myślałam, że przyjdzie do mnie tak szybko i że będzie takie pyszne.:) Polecam. Jeśli lubicie musli i wiecie, co w nim powinno się znaleźć by Wam smakowało polecam Wam🙂 Szukajcie „Musli takie jak chcesz „ i komponujcie🙂

                                                                                    

 

 

 

A po za  tym z Jillian ruszam dopiero jutro. Choroba dopiero odpuściła i wolno mi zacząć aktywność🙂 Już się nie mogę doczekać. No i nie wiem jak u Was,ale u mnie o poranku coraz częściej w sadzie słychać ptaki echhh….. czuję,że wiosna nadchodzi. Ostatnio przyniosłam sobie nawet jej trochę od domu🙂

 

3 uwagi do wpisu “Skomponuj swoje własne musli :)

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

