Podsumowanie po pierwszych 10-ciu dniach z Jillian.

Witajcie moje czytelniczki. Wczoraj zakończyłam pierwszy LEVEL  z Jillian Michaels. Ćwiczyłam dzielnie 10 dni. Z jednym dniem przerwy na regenerację mięśni. Jeśli chodzi o dietę to starałam się jeść zdrowo i pilnować godzin posiłków. Wybierałam zdrowe zamienniki, ale też nie przesadzałam. Dodałam też 3x dziennie produkty Wellness by Oriflame. Dwa  koktajle i jedna porcja zupy w ciągu dnia. To pomogło mi uregulować i przyspieszyć metabolizm. Ale dało mi też poczucie, że dostarczam sobie dobrych składników kiedy jestem w biegu, lub nie mam czasu usiąść i zjeść normalnego posiłku.

ko

Jeśli chodzi o trening to jestem zachwycona. Bardzo podoba mi się to, że Jillian tłumaczy i omawia każde ćwiczenie cenię to sobie bardzo, dlatego że dla mnie to połowa sukcesu, jeśli wie się jak dobrze wykonać ćwiczenie. Moja koleżanka zdziwiła się jak zobaczyła jak powinno „trzymać się” mięśnie brzucha podczas ćwiczeń na brzuch. Uważała,  że zwrot „przyklej plecy do podłogi”, który pojawia się czasem w treningach z którymi ćwiczy. Oznacza, że tylko w momencie spinania powinno się przykleić kręgosłup do podłogi. Dopiero jak zrobiła prawidłowo brzuszki tak jak pokazała Jillian poczuła, że je ma i na drugi dzień nie mogła się wyprostować. To takie małe wyjaśnienie odnośnie tego, jak istotne jest tłumaczenie instruktora w trakcie treningu. Podoba mi się też to, że są małe przerwy między ćwiczeniami i poszczególnymi obwodami. Wcześniej też myślałam , że lepiej może robić wszystko jedno po drugim, bo jak szybciej to lepsze efekty i do tego właśnie jakoś tak sceptycznie podeszłam. ale efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.

Ćwiczenie sprawiające mi największą trudność to pompki z pierwszego obwodu (4:32 minuta filmu) Zawsze miałam słabe ręce🙂

Dziś rano dokonam pomiarów po całym level 1 i podsumowanie wygląda następująco:

  • BICEPS – 0,5 cm
  • PIERSI – 3 cm
  • TALIA – 2 cm
  • BRZUCH – 3 cm
  • BIODRA – 3 cm
  • UDO – 1 cm
  • ŁYDKA + 1cm
  • ZAWARTOŚĆ TŁUSZCZU – 2%

W sumie po 10 dniach treningów z Jillian, pilnowaniu godzin posiłków, regularnym stosowaniu kosmetyków napinających ubyło mi …..12,5 cm  no genialne po prostu. Jestem z siebie dumna🙂

Na początku podchodziłam sceptycznie, bo po pierwszych ćwiczeniach z Jillian wydawało mi się, że są za łatwe, za krótko trwają itd. Nie spodziewałam się, że będą takie efekty. Polecam Wam, jeśli nie wiecie czy działa…. TO JA WAM MÓWIĘ DZIAŁA!!!! I myślę, że każda/dy z Was znajdzie te 27 min na trening, z Jillian w ciągu dnia.

Ja z niecierpliwością czekam na podsumowanie po kolejnych 10 dniach z Level 2.

Pozdrawiam wszystkie ćwiczące.

4 uwagi do wpisu “Podsumowanie po pierwszych 10-ciu dniach z Jillian.

  1. hej😉
    gratuluje efektów
    ja po pierwszym treningu miałam zakwasy na udach przez 4 dni ;o ale po tygodniu rozpoczęłam od nowa trening i teraz jestem po trzecim dniu i trafiłam tutaj szukając dalszej motywacji😉 będę zaglądać
    sama się zastanawiam czy nie wydłużyć sobie pierwszego lvl do 15 dni

    • Dziękuję i zapraszam. Co do wydłużenia, to może przejdź przez 30dni. Jillian ma jeszcze kilka fajnych programów. Sama mam zamiar po skończeniu obecnego zrobić kolejne. No i będę o nich pisać🙂 Trzymam kciuki za Ciebie i dawaj znać jak ci poszło.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

