Wiosna, wiosna ach to Ty?

Wiosna… czujecie to? Ja tak! Od wczoraj biegam jak poparzona, z uśmiechem na ustach. Słońce ma na mnie niesamowity wpływ. Wyciągnęłam z szafki moje buty do chodzenia i kije no i na przód.

Ruszyłam do lasu. Ale okazało się, że nic z tego w lesie strasznie mokro i jeszcze miedzy drzewami leży śnieg. Ale ptaki pięknie śpiewają a wierzba ubrała się w bazie. Postałam chwilę na skraju posłuchałam odgłosów przyrody, zachłysnęłam się świeżym powietrzem i poszłam moim ścieżkami. Jeśli pogoda się utrzyma za tydzień wrócę do lasu. Dodaje do mojej marcowej aktywności moje marsze z kijami.

DLOWR

 

No i trening 30ci dni z Jillian dziś 16/30. A wy jak tam czujecie wiosnę? Kto z Was lubi nordic walking  ?

5 uwag do wpisu “Wiosna, wiosna ach to Ty?

  1. o tak, takie słońce, śpiew ptaków, to i wiosną pachnie🙂 Mam nadzieję, że taka pogoda się utrzyma już na stałe i będzie można ostatecznie zrzucić zimowe ubrania😉
    A co do nordic walking, to chyba to dla mnie zbyt spokojne😉 Ale moi rodzice zakochali się w tym sporcie i codziennie pokonują kilkanaście kilometrów🙂

    • Też mam taką nadzieję,że słońce zostanie już z nami. Najważniejsze,że ćwiczą. Ja uwielbiam chodzenie z kijami.🙂 Wykonywane prawidłowo daje dobrze w kość🙂

    • No to zdrowia Ci życzę. W tym roku też dużo chorowałam, mam nadzieję, że już koniec a i Ty szybko wrócisz do zdrowia.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

