Poniedziałkowy przegląd lektur obowiązkowych.

Witajcie poniedziałkowo. Ja po 2 dniach na uczelni. Czuję zmęczenie, ale już się regeneruję pożywnym śniadaniem i przeglądam lektury, jakie mam do nadrobienia w najbliższym czasie.

Ostatnio zamówiłam sobie kilkanaście książek dziś zaczynam po kolei się za nie zabierać. Na początek te cztery pozycje:

1.Brian Tracy „Zjedz tę żabę” wypatrzyłam ją w „Biedronce” Kupiłam bez zastanowienia, bo uwielbiam książki tego autora. Wnoszą w moje życie systematyczność i skutecznie pomagają mi w pracy, jaką wykonuje.

2. Kasia Bosacka „Żegnaj pulpecie” Bardzo lubię programy z jej udziałem. Książka opisuje własne zmagania z dietą i odchudzaniem. Zakupiłam z ciekawości. Ale po pobieżnym przejrzeniu już widzę, że to będzie wartościowa książka.

3. Jillian Michaels „ Bez ograniczeń” Książka, która mnie szczególnie ciekawi. Skierowana jest do osób, które do końca nie wiedzą, czego chcą, albo boją się cokolwiek zmienić. „Wyobraź sobie, uwierz, osiągnij cel”

4.Magdalena Makarowska „Jedz pysznie chudnij cudnie” Książka o tym jak zmienić swoje nawyki żywieniowe na stałe, jak schudnąć zdrowo jedząc, czyli coś dla mnie.

To pozycje na moje najbliższe 2 tyg. Taki mam plan J Uwielbiam książki. Więc czasem zawalam nawet noce jak mnie coś zaciekawi.

A teraz pożywne śniadanko i przegląd dwóch pierwszych pozycji. Lubię miło zacząć dzień.

 

6 uwag do wpisu “Poniedziałkowy przegląd lektur obowiązkowych.

  1. Sama bym miała ochotę na lekturę tych książek🙂 Ja teraz czytam „Dieta bez pszenicy” i nie mogę się oderwać od tej książki🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

