Podsumowanie po drugiej części „30 day shred” z Jillian Michaels

Witajcie,Dziś podsumowanie kolejnego 10 cio dniowego treningu z Jillian Michaels.

Zakończyłam LEVE 2 30 DAY SHRED. Część druga jest bardziej wymagająca i trudniejsza niż pierwsza. Ale każdy trening czułam na drugi dzień w całym ciele. Dla mnie zdecydowanie fajniejsza część od LEVEL 1. Jeśli chodzi o dietę to było różnie. Miałam dość zwariowane dni. Starałam się pilnować posiłków, ale nie zawsze się udawało (zwłaszcza na uczelni) Starałam się nie jeść niezdrowych przekąsek, więc zabierałam ze sobą zawsze koktajle wellness i piłam jak dopadał mnie głód. Zawaliłam z wodą na całej liniale już się poprawiam. Strasznie ciężko mi pić wodę zimą w dużych ilościach. Wracając do treningu. Miałam 3dni przerwy  w tej części. A teraz podsumowanie. Myślałam, że nie będzie wcale efektów po takim zwariowanym okresie, ale coś tam się zadziało. Zresztą sami zobaczcie :

Level 1 Pomiary po 10 dniach Level 2 Pomiary po 10 dniach    
szyja Bez zmian szyja Bez zmian
biceps -0,5cm biceps -1cm
biust -3cm biust -4cm
talia -2cm talia -2cm
brzuch -3cm brzuch -4cm
biodra -3cm biodra -3cm
udo -1cm udo -3cm
łydka +1cm łydka +1cm
Zaw. Tkanki tł. -2% Zaw.tkanki tł. -3%
 

 

Jestem już w 3ciej części . Niedługo kończę. I będę się brała za kolejny trening. Mam jeszcze kilka do wyboru:) A może Wy mi coś doradzicie ? Będę wdzięczna.🙂

Jedna uwaga do wpisu “Podsumowanie po drugiej części „30 day shred” z Jillian Michaels

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

