KamiArt

Dziś garść wiadomości o kolekcji do pielęgnacji cery z arniką i aloesem od Oriflame

Aloes
Ekstrakt z aloesu to jeden z najcenniejszych soków natury. Wykazuje działanie bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze, jest bogaty w aminokwasy, witaminy, mikroelementy. Wykazuje działanie silnie nawilżające, biostymulujące, bakteriobójcze, oczyszczające. Aktywizuje i poprawia ukrwienie skóry, pomaga w utrzymaniu jej równowagi kwasowej. Miąższ z liści aloesu zawiera 140 substancji biologicznie czynnych o niewiarygodnych właściwościach leczniczych i odżywczych.
Najważniejszą z nich są wielocukry które oddziaływują na żywe komórki, zapewniając im prawidłowe funkcjonowanie oraz odbudowując ich naturalne mechanizmy obronne.
Uważane są za najsilniejsze immunomodulatory pochodzenia roślinnego. oprócz wielocukrów aloes zawiera:
•aminokwasy
•enzymy
•witaminy A i C oraz wszystkie z grupy B
•związki mineralne – wapnia, potasu, magnezu, fosforu, sodu, cynku, żelaza, manganu, chromu, miedzi oraz germanu.
•nienasycone kwasy tłuszczowe
•substancje o działaniu przeciwzapalnym
•substancje o działaniu przeciwbakteryjnym
•saponiny – działają na skórę ściągające i odkażająco.
•ligniny – dzięki ich obecności…

View original post 157 słów więcej

2 uwagi do wpisu “

  1. Lubię kosmetyki z oriflame🙂 Z tej linii jestem zadowolona Używałam toniku i był rewelacyjny!

    czytałam o Jillian właśnie i na prawdę motywują twoje posty do ćwiczeń🙂

    • Aniu ćwiczyłam wcześniej z Ewą, wyciskałam z siebie siódme poty a nie przynosiły mi taki efektów. Na początku jak zaczęłam ćwiczyć z Jillian to po Ewce czułam niedosyt. i myślałam,że nie zadziała.Ale podjęłam działanie i oto efekty:) Sama byłam w szoku. Widać,że na mnie Jillian działa bardziej. Daj znać jak zaczniesz ćwiczyć🙂 Chętnie Cię powspieram !🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

