Dzień organizacyjny.

Dziś postanowiłam zrobić sobie dzień organizacyjny. Mam sporo pomysłów więc potrzeba je wszystkie spisać i osadzić jakoś w czasie. . Mam też pomysł na kolejne tematy. Ale pomyślałam też że może Wy mi podsuniecie coś o czym chciałybyście poczytać??? Jeśli tak to piszcie o tym w komentarzu.Postanowiłam też zacząć korzystać z Pinterest.com. Myślę,że może mi się przydać, tylko najpierw muszę go rozgryźć.

Za kilka dni też kończę 30 dni z Jillian i będzie na blogu posumowanie ostatniej części treningu muszę się zdecydować na kolejny trening w jej wydaniu. bo jedno jest pewne zostaję przy Jillian:)

No to robię herbatkę i zabieram się za robotę.

Życzę Wam miłego weekendu🙂

2 uwagi do wpisu “Dzień organizacyjny.

  1. O ! Tez ćwiczysz 30 day shred z Jillian ? Ja się po tych ćwiczeniach czuję rewelacyjnie tylko trochę mi kolano lewe nawala.. przy ewie nawalało mi za to prawe. no nic mam nadzieję że będzie lepiej🙂

    • Aniu mnie też często bolą kolana. Może to przez to że mam kilka nadprogramowych kilogramów. Ale powiem ci że po czasie jest ok. Jak będziesz czuła duże zmęczenie to zrób sobie dzień przerwy. Trzymam kciuki.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

