Nowy tydzień nowe wyzwania.

Dziś piękne słońce za oknem. Dobry dzień by ruszyć z wyzwaniem. Siedzę przy filiżance aromatycznej kawy i obmyślam plan działania na dziś.

fide.pl

Postanowiłam zacząć od szaf. Przeglądu ubrań i segregacji. Ciuchy to jedne z niewielu rzeczy, z którymi łatwo się rozstaję. Nie mam sentymentów i bez problemu odkładam na kupki to, co do oddania na PCK. Czasem pakuje i wysyłam siostrze. Dziś podział na te, które oddam, te w których będę chodzić i te, które lubię i założę po przejściu przez wyzwanie.

No i jeszcze szafa mojego syna, która też pęka w szwach i pewnie całkiem sporych rozmiarów torba  się uzbiera, bo dziecko rośnie jak na drożdżach. 

Dziś pierwszy nowy trening z Jillian. No i pierwszy dzień wyzwania. Zestawy ćwiczeń już sobie pooglądałam i jestem pełna dobrej energii i pozytywnego nastawienia. Wprowadzę też chyba jakiś dzień oczyszczania organizmu z toksyn. Zawsze to na mnie dobrze działa, a zwłaszcza po maratonie na uczelni i siedzeniu 13 godzin na tyłku. Koleżanka podsunęła mi pomysł oczyszczania owocami, a konkretnie bananami. I tu pytanie do Was moje drogie. Czy któraś z Was stosowała dietę bananową dla oczyszczenia organizmu? Jeśli tak to napiszcie, co myślicie. Bo mi się pierwszy raz to oczyszczanie bananami obiło o uszy.

Tymczasem dopijam kawę, kończę post, i wykorzystam jeszcze ten moment ciszy o poranku, kiedy dziecko śpi by poczytać książkę. Właśnie zaczytuję się w e-booku ” Jak ruszyć z miejsca”  Zakupiłam sobie w wersji PDF  

Fajna pozycja. Jeszcze ją czytam, ale już zaczynam powoli wprowadzać zmiany w swoim życiu. Dzisiejsze porządkowanie szafy to dopiero początek. Jak klikniecie na książkę przejdziecie „Złotych myśli” możecie sobie pobrać darmowy fragment do przeczytania.

Miłego dnia🙂

3 uwagi do wpisu “Nowy tydzień nowe wyzwania.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

