Podsumowanie „30 day shred z Jillian Michaels”

jillian-michaels-fitness-ultimatum-2009_banner35-65074-full

Witajcie. Wpadam jeszcze na chwilkę przed świętami. Mało już czasu na wszystko,ale chcę Wam jeszcze wkleić podsumowanie mojego programu w całości. Po 30 dniach. Powiem Wam- jestem zadowolona. Program jest super! Nie obciąża mnie zupełnie, nie miałam przy nim kontuzji ani dolegliwości. Czasem dokładałam sobie jeszcze inne ćwiczenia, ale generalnie pilnowałam się Jillian🙂
http://youtu.be/RjS2Sx45NNs
Podsumowanie wygląda tak :
Level 1 10 DNI Level 2 20DNI Level3 30DNi
szyja 0 szyja 0 szyja  0
biceps -0,5cm biceps -1cm  biceps  -1cm
biust -3cm biust -4cm  biust  -4cm
talia -2cm talia -2cm  talia -3cm
brzuch -3cm brzuch -4cm  brzuch  -4,5cm
biodra -3cm biodra -3cm  biodra  -3,5cm
udo -1cm udo -3cm  udo  -4cm
łydka +1cm łydka +1cm łydka  +1cm
tkanka -2% tkanka  -3% tkanka  -4%
   
)W sumie spadło ze mnie 4% tłuszczyku i 20 centymetrów w obwodach.  Nie ma tu wagi bo się nie warzyłam ostatnio wcale. Cieszą mnie centymetry i luz w spodniach:) Należę do tych kobiet którym waga spada marnie,a centymetry lecą, więc nie chcę się dołować i zwyczajnie waga poszła w kąt. Do lipca mam zamiar osiągnąć zamierzony cel wtedy pojawią się zdjęcia. :)A walka trwa dalej. Wyzwanie ABS już ruszyło. No i po świętach kolejne plany treningowe :

10 uwag do wpisu “Podsumowanie „30 day shred z Jillian Michaels”

  1. gratuluję osiągnięć ! ja mam zamiar spróbować, ale w formie uzupełnienia treningów a nie jako 30 dni same w sobie🙂

    theway-tohappiness.blogspot.com

  2. tego z avocado jeszcze nie zaczęłam używać, więc jak na razie mogę powiedzieć tyle, że cudownie pachnie🙂

  3. wow, u ciebie program przyniósł super efekty gratuluję!🙂 Ja teraz mam zamiar zacząć właśnie tak jak ty Ripped in 30 albo 6 week 6 pack z Jillian ale nie mogę sie zdecydować😀

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

