Piękną mamy zimę tej wiosny.

Dziś drugi dzień Świąt. Pierwszy kwietnia i chyba naprawdę prima aprilis bo o laniu wody można zapomnieć bo za moim oknem taki widok:

Możemy jedynie śmignąć na sankach i porzucać się śnieżkami.  Mam nadzieję,że to chwilowe bo naprawdę zima mogłaby już odpuścić . A jak u Was za oknem? Czy podobnie ? A może u mnie tylko taki żarcik ?:)prima aprilis

Wczoraj z racji tego,że miałam wolne wyszperałam sobie trening

BODY REVOLUTION Jilian Michaels

fitandfreeemily.com

zastanawiam się czy nie ruszyć z tym właśnie programem. To akurat 90 dni treningu i mniej więcej tyle samo do lata. Może to właśnie połączę z ABS. Dziś jeszcze sobie to rozplanuje i prześledzę cały program. A może któraś z Was robiła BR ? Jeśli tak to napiszcie swoje opinie. Będę wdzięczna🙂

6 uwag do wpisu “Piękną mamy zimę tej wiosny.

  1. nigdy tego nie ćwiczyłam i właściwie dopiero teraz zaczełam swoją przygodę z Jillian przez 30 day shred. potem mam zamiar zacząć kolejny zestaw z nią ale jeszcze nie wiem co to będzie …

    u mnie taka sama pogoda jak u ciebie niestety …😦

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

