Kolejna płyta Jillian Michaels do mojej kolekcji

Przy okazji zakupów natrafiłam ostatnio na kolejny numer magazynu o zdrowiu „Vita” . Dodatkiem w tym miesiącu jest kolejny trening z Jillian co mnie bardzo ucieszyło. Bo powiększyłam swoją kolekcję płyt fitness. Trening zatytułowany „Zgrabna sylwetka” Oryginalny tytuł tego treningu to: Jillian Michaels Buns and Thighs  W tej części miesięcznika „Vita” płyta z pierwszą częścią tego treningu.

 

nie ćwiczyłam go jeszcze,ale z recenzji innych osób które mają już ten program za sobą wnioskuję,że do najłatwiejszych nie należy.

W czasopiśmie znajdziecie też kilka ciekawych artykułów. min: bardzo ciekawy artykuł o glutenie.

 

dużo ciekawych rzeczy o kiełkach i ich hodowli.

 

I coś z czego na pewno skorzystam z ochotą, przepisy na pasty. Min: paprykowa, hummus, guacamole, groszkowa i inne.

Znajdziecie też test: „Co wiesz o herbacie”, program odnowy zatytułowany ” Schudnij i obniż ciśnienie”, który jest rozpisany łącznie z jadłospisem i zadaniami na każdy dzień. Polecam warto poczytać🙂

 

A co do dnia dzisiejszego to właśnie mam przerwę po 4 dniach podwójnych treningów usprawniających mój metabolizm. Trzymam się dzielnie. Od wtorku zrobiłam wszystkie treningi no i regularnie jem posiłki, normalnie jestem z siebie dumna.  Tylko z wodą ciągle jeszcze na bakier, ale to raczej pogoda ma wpływ na to,że do picia zimnej wody muszę się zmuszać.

Moja tabelka 90 dni wygląda tak :

KWIECIEŃ

MAJ

CZERWIEC

1 1
2 CARDIO 1+WORKAUT 1   2 2
3 CARDIO 1+WORKAUT 2   3 3
4 CARDIO 1 +CARDIO 1 4 4
5 CARDIO 1+CARDIO 1  √ 5 5
6  PRZERWA 6 6
7 WORKAUT 1 7 7
8 WORKAUT 2 8 8
9 CARDIO 1 9 9
10 PRZERWA 10 10
11 WORKAUT 1 11 11
12 WORKAUT 2 12 12
13 CARDIO 1 13 13
14 PRZERWA 14 14
15 15 15
16 16 16
17 17 17
18 18 18
19 19 19
20 20 20
21 21 21
22 22 22
23 23 23
24 24 24
25 25 25
26 26 26
26 27 27
28 28 28
29 29 29
30 30 30
  31  

Tymczasem zmykam robić łososia na obiad😉 miłej soboty.

6 uwag do wpisu “Kolejna płyta Jillian Michaels do mojej kolekcji

  1. Działa ten trening???
    Kupiłam 2 płyty, ale inne niż te, które masz na zdjęciu. 2 części – trening na 4 tygodnie. Przy pierwszym treningu wymiękłam, ale zamierzam po świętach (czyli właściwie już) jednak się za to wziąć.

    • Też mam te poprzednie to było Ripped in 30’ nie robiłam akurat tego, Bo właśnie zaczęłam Body Revolution , ale przeszłam przez 30 dni Shred i miałam bardzo zadowalające efekty. Znajdziesz wszystko na moim blogu. Przełam się i ćwicz. Zobaczysz efekty.🙂

  2. Ja uwielbiam Jillian. Ćwiczę z nią od 4 miesięcy i nie wyobrażam sobie już poranka bez niej😉 Efekty, które daje są znakomite, a samopoczucie po ćwiczeniach bezcenne. Jak skończę Killer ABS i Banish, to mam zamiar wziąć się właśnie za ten trening.
    Życzę powodzenia w dalszych zmaganiach🙂
    Pozdrawiam serdecznie!

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

