Wiosenne porządkowanie i moje domowe spa.

Witajcie za oknem słońce. Ja z porana kawą i śniadaniem uzupełniam swój dziennik aktywności i diety.

A to moje wiosenne śniadanie:

Rozpoczęłam wczoraj pierwsze dwa tygodnie treningu z pierwszymi trzema  zestawami Bbody Revolution. Wczoraj ruszyłam z cardio 1 Dziś workaut 1 oraz 10 min ABS.

Zmieniłam też trochę styl żywienia. Zobaczymi jaki tego będzie efekt.

Dziś dzień wiosennego porządkowania ciała. Mam w planach małe domowe spa. Nałożę sobie maskę na włosy, scrub cukrowy na ciało i jakąś odżywczą maseczkę na twarz. Trzeba się już też zacząć zabrązowiać balsamami bo chyba jest szansa na to, że odkryjemy trochę ciała tej wiosny;)

To mój dzisiejszy salonowy zestaw😀

S6301014

Życzę Wam dziś miłego wiosennego dnia i dużo słońca.

5 uwag do wpisu “Wiosenne porządkowanie i moje domowe spa.

  1. Hej🙂 Ja mam też ten cukrowy scrub i jest świetny🙂 Kanapki pyszne🙂 A tak w ogóle to podziwiam Cię za wytrwałość w robieniu tych wszystkich płytowych treningów – ja się strasznie szybko nudzę😛 Pozdrawiam🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

