Biegam i czuję że żyję/ podsumowanie tyg.

Dziś krótko i zwięźle:) . To już tydzień odkąd wróciłam do biegania i rozpoczęłam Dietę 5:2.  Zaobserwowałam w ciągu tego tygodnia, że mam więcej siły i energii, mam też wrażenie,że mogę góry przenosić.

zyciepily.pl

Dieta pasuje mi niesamowicie, po pierwszym tygodniu jedzenia przez 5 dni jak zwykle i 2 dni poszcząc (zjadam tylko 500kcal podzielone na dwa posiłki) zgubiłam 1,9kg Dla mnie to mega wyczyn. Bo moja waga stała od dawna w martwym punkcie mimo ćwiczeń, spadków centymetrów i racjonalnego jedzenia. Zauważyłam też, że nie ciągnie mnie do słonych przekąsek i treningi wykonywane na czczo są bardziej efektywne. Widzę też że nareszcie woda przestała mi się zatrzymywać i tu myślę zasługa tych 2 dni postnych. Czuje zwyczajnie,że mój organizm odpoczął. Dziś rozpoczynam kolejny tydzień przemiany. Trzymajcie kciuki i dużo słoneczka dla Was.

3 uwagi do wpisu “Biegam i czuję że żyję/ podsumowanie tyg.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

