Trochę zmian…

Zmiany, zmiany…Jak już zaczęłam to pełną parą. Nawet grafikę bloga zmieniłam na bardziej wiosenną.

Donoszę dziś Wam,że nadal biegam. Oszalałam normalnie na punkcie biegania. Jak by piszczele nie odmawiały posłuszeństwa to pewnie biegała bym codziennie.🙂

Ale trzeba też ćwiczyć inne rzeczy i tak grzecznie robię sobie Body Revolution. Wczoraj zrobiłam Jogę z Jillian dla odmiany. Matko jedyna dziś czuje mięśnie o których istnieniu nie miałam pojęcia!!! Polecam Wam naprawdę świetna. Tu Wam wrzucam workaut 1

Ostatnio też zachwyciłam się kilkoma produktami do ciała. Zwłaszcza masłem PERFECTA HOME SPA kawa i pomarańcza.

Napisze jutro recenzję tego produktu bo myśl,że warto🙂

rossnet.pl

 

Dieta 5:2 nadal w praktyce – bieganie plus postne dwa dni w tygodniu działają cuda. Tymczasem zmykam i przepraszam za wpis w lekkim chaosie  ale jakaś taka naładowana jeszcze jestem ha,ha,ha. Spokojnej nocy Wam życzę .

5 uwag do wpisu “Trochę zmian…

  1. tak złapałam bakcyla biegowego i bardzo mi się to podoba🙂

    super że ćwiczysz z Jill też ja uwielbiam ;d chciałam kiedyś zrobić ta jogę ale na razie mam inne plany

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

