Zielono mi i wiosennie…

Witajcie ostatnio wpadam dość rzadko, ale to dlatego że kiepsko z czasem. Sesja się zbliża, więc staram się nadrobić to co jeszcze mam do zrobienia. Dodatkowo powoli ruszam z własnymi biznesowymi planami i chcę je wcielić w życie jeszcze przed rozpoczęciem sesji. Ruszam z kosmetyką i manicure dlatego większość czasu poświęcam na swoje przedsięwzięcie. Do tego biegam i upajam się wiosną na swoim balkonie.

 

Bieganie sprawia mi ogromną radość . Zwiększam już dystans i wydłużam czas biegu by dotrzeć do 60min ciągłego biegu. Jeszcze trochę pracy przede mną by osiągnąć takie wyniki,ale wiem,że nie przestanę. Jestem prze szczęśliwa bo bieganie plus system diety 5:2 przynosi super efekty! Ale o tym wkrótce🙂

A tu wklejam Wam moje pierwsze prace i zdjęcia :)

 

Jedna uwaga do wpisu “Zielono mi i wiosennie…

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

