Lakier do paznokci Getaway Very Me Od Oriflame kolor: Turquoise

Dziś przedstawiam Wam mój ostatni nabytek w którym się zakochałam.

Lakier do paznokci Getaway Very Me Od Oriflame kolor: Turquoise

Zdjęcie-01ł

Lakier jest z kolekcji limitowanej „VeryMe Getaway”. z tej serii znajdziecie jeszcze dwa wiosenno- letnie odcienie:

cerrise i coral.

Wszystkie trzy mnie urzekły,ale postanowiłam na pierwszy ogień wypróbować turkusowy. Więc do rzeczy.

Pojemność lakieru to 8ml. Nie za duży nie za mały. Lakier jest dość rzadkiej konsystencji, i nałożenie pierwszej warstwy nie daje zachwycającego efektu. Ale po dwóch warstwach efekt jest już taki jak na zdjęciu poniżej. Zaleta. Mimo upału szybko schnie, choć za drugim razem gdy pomalowałam paznokcie, wrzuciłam do lampy pod wiatrak i wysechł bardzo szybko.

Po pomalowaniu robiłam w nim wszystko i wytrzymał 5 dni bez uszczerbku.

Polecam nakładać na bazę  Crystal Base & Top Coat zwiększa trwałość lakieru, pielęgnuje płytkę i chroni przed przebarwieniami. Cena lakieru w promocji 8,90. PLN

Zdjęcie-0106Zdjęcie-0108

Podsumowując

Zalety:

piękny kolor

szybkoschnący

trwały

Wady:

pierwsza warstwa słabo kryje

cena w katalogu średnia (ale już dla klubowicza bardzo przystępna bo tylko 6,85)

Jeśli lubicie takie pastelowe kolory, które pięknie się komponują ze skórą muśniętą słońcem – Polecam:)

2 uwagi do wpisu “Lakier do paznokci Getaway Very Me Od Oriflame kolor: Turquoise

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

