Program 30-to dniowy z Aqua Slim i Appetite Control.

Jakiś czas temu zgodziłam się na udziału w testowaniu produktów  Aqua Slim i Appetite Control. Program polega na tym.Że przez miesiąc będę zażywała w.w suplementy i współpracowała z panią dietetyk i panią psycholog żywienia. Jestem już po pierwszych konsultacjach i dostałam też na maila plan żywieniowy i ogólne wskazówki.

 

Co to za suplement  Aqua Slim i Appetite Control?

noname

AquaSlim to preparat w formie skoncentrowanego płynu stworzony z myślą o tych, którzy pragną pozbyć się zbędnych kilogramów. To zestaw aktywnych składników wzbogacających dietę podczas odchudzania, zamknięty w poręcznych jednorazowych saszetkach. Wystarczy rozpuścić zawartość saszetki w 1,5 l wody, aby otrzymać gotowy roztwór AquaSlim, który należy pić w ciągu dnia.

Appetite Control w kapsułkach daje siłę do walki z nadmiernym apetytem. Podstawowym składnikiem Appetite Control jest glukomannan pochodzący z korzenia roślinnego zwanejAmorphophallus konjac, tradycyjnie używanej w diecie w Azji. Glukomannan w połączeniu z wodą wypełnia żołądek i daje uczucie nasycenia.

 

Zapoznam się dokładnie z planem i ruszę do działania. Raz w tygodniu mam konsultacje z panią dietetyk myślę ,że to fajny pomysł. Zawsze można się skonsultować i poradzić. Plan żywieniowy mam bardzo fajny i dopasowany do moich preferencji wszystko wygląda zdrowo i smacznie. Będę Wam zdawać relację na bieżąco i dzielić się swoimi obserwacjami.

A Tymczasem zmykam na śniadanie. Dziś jajecznica z pomidorem i szczypiorkiem. No i dzień biegania . Już nie mogę się doczekać.

 

 

5 uwag do wpisu “Program 30-to dniowy z Aqua Slim i Appetite Control.

  1. Racja. Sam aqua slim nie będzie wystarczający. Mi się podoba to, że znacznie hamuje apetyt. Brałam go na wiosnę, biegałam i dodatkowo starałam się jeść 5 razy dziennie małe porcje i teraz cieszę się wymarzoną wagą. W sumie do dziś go biorę, tak raz dwa razy w tygodniu profilaktycznie.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

