Krótki wpis w biegu.

Wróciłam dziś z rodzinnych wyjazdów. Od razu po powrocie oczywiście poszłam biegać.
Moje dzisiejsze osiągnięcia:
DYSTANS 5.74 km
CZAS TRWANIA 33m:32s
ŚREDNIA PRĘKOŚĆ 5:51 min/km
KALORIE 495 kcal
POGODA Częściowo słonecznie

.farmacjapraktyczna.pl –

Czuję się niesamowicie. Mimo ,że jutro mam do zaliczenia egzamin z angielskiego. Trzymajcie kciuki bo teraz gorący okres się u mnie zaczyna.

Dietetycznie tak sobie minął mi wczorajszy dzień, ale wałówkę na jutrzejszy uczelniany dzień mam już zaplanowaną. A jak tam dzisiaj wasza aktywność ?????
Suplementy grzecznie zażywam choć  Aqua Slim który dodaje się do wody muszę doprawiać sobie miętą lub cytryną . Mam nadzieję,że to nic złego. Zresztą zapytam panią dietetyczkę,jak będziemy miały konsultację po niedzieli. noname

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

