Zalecenia dietetyka.

Dziś chcę chcę Wam pokazać jakie zalecenia dietetyczne ustaliła mi Pani Katarzyna Błażejewska po konsultacjach ze mną.

114515_makarony_pomidory_papryka_przyprawy1.jpg

– Regularne ćwiczenia.
Aktywność fizyczna jest niezbędna w procesie odchudzania, w szczególności ma
znaczenie w utrzymaniu osiągniętej figury.
Mięśnie zużywają znacznie więcej energii niż komórki tłuszczowe, podnoszą
podstawową przemianę materii i poprawiają skład ciała oraz siłę i wygląd.

joga2.jpg
– Przyzwyczajenie do regularnego jedzenia.
Bardzo ważne, aby jeść nie częściej niż co 2,5 i nie rzadziej niż co 4 godziny. Jest to
czas optymalny dla strawienia pokarmu i prawidłowego funkcjonowania układu
pokarmowego. Dłuższe przerwy powodują niepotrzebne magazynowanie energii z
kolejnego posiłku w formie tkanki tłuszczowej.

superlinia.pl

Obecne BMI: 26,6(norma 18,5-25)
Pani masa ciała jest leciutko powyżej normy, celem naszym, zapewniającym dobre
samopoczucie i pozostającym w granicach normy jest osiągnięcie prze Panią masy
ciała ok. 70 kg.
Zwiększając aktywność fizyczną i trochę zmieniając nawyki żywieniowe, powinna ją
Pani bez problemu osiągnąć w ciągu ok.6-8 tygodni.
Uprawiaj przez co najmniej 30 minut ćwiczenia typu cardio, następnie
ukierunkowane na poszczególne partie ciała (w szczególności brzuch).

noname

Zalecenia żywieniowe

1. Codziennie wypijaj minimum 6-szklanek wody mineralnej lub źródlanej, herbatę
owocową/miętową, zieloną lub słabą czarną herbatę z cytryną.
2. Nie rób krótszych niż 2,5 i dłuższych niż 4 godzin przerw między posiłkami.
3. Ostatni posiłek spożyj 2-3 godziny przed snem.
4. Warzywa (poza ziemniakami i strączkowymi) możesz jeść w ilościach
nieograniczonych z zachowaniem wyznaczonych pór posiłków.
5. Ograniczaj dosalanie i słodzenie.
6. Postaraj się o 45 min. aktywności fizycznej przez minimum 4 dni w tygodniu.

Posiłki zaproponowane przez Panią Katarzynę są smaczne i szybkie do zrobienia. Co bardzo cenię w moim zabieganym dniu. Wszystko jest proste i jasne. Ciekawa jestem pierwszy efektów .

A teraz zmykam przygotować posiłek🙂

Dziś …Indyk z brokułami i kaszą jęczmienną mniam …

2 uwagi do wpisu “Zalecenia dietetyka.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s