Podsumowanie

Witam po przerwie. I od razu przepraszam,że mnie nie było. niestety sporo spraw rodzinnych i nie tylko się nawarstwiLo i na bloga nie było czasu. Dodatkowo jeszcze sesja i ponowne zapalenie zatok co skutecznie uniemożliwilo mi bieganie bo głowa chciała pęknąć. O innej aktywności też mogłam zapomnieć.

Ale wczoraj już wróciłam do swojego kochanego biegania.I powiem Wam czuję że żyję🙂 Wczoraj przebiegłam bez przerwy prawie 7 km w dobrym czasie. Zresztą sprawdzie sami.

endomodo

endomodo

 

Jak widac dieta ulożona przez Panią Kasię dobrze na mnie działa i suplementy również. Czuje się lekko. Nie mam ochoty podjadać zupełnie. Zjadam mniejsze porcje posilków niż robiłam to zazwyczaj.

Wczoraj weszłam na wagę i zaobserwowałam -1,4 kg mimo że ostatnią aktywność mialam we wtorek to waga pięknie się trzyma. Zwłaszcza,że ostatnio mam dość szybki tryb życia i dłługo się uczę po nocach.  Ale jeszcze trochę i będzie po wszystkim.

Jedna uwaga do wpisu “Podsumowanie

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

