Ufff…. i po sesji

Ufff i po sesji. Teraz zostało mi tylko czekać na wyniki. Powoli będę wracać do żywych. Choroba skutecznie mi to utrudniła. Dziś po tygodniu przerwy wróciłam do biegania. moje dzisiejszy trening był dość krótki, ale nie chciałam przesadzić i zaczęłam delikatnie.

DYSTANS 4.97 km
CZAS TRWANIA 21m:10s
ŚREDNIA PRĘKOŚĆ 4:16 min/km
KALORIE 382 kcal
POGODA Słonecznie

endomodo

endomondo

Cały czas też jestem w programie aqua slim i appetite control . Codziennie zażywam suplementy i staram się pilnować diety ułożonej przez dietetyka. niestety to w trakcie sesji nie do końca się udawało przyznam się bez bicia. 

Dziś już grzecznie wracam do całego harmonogramu. I normalnego rytmu dnia. Byle tylko zdrowie było. Mam też dzień wolny, więc nadrobię domowe zaległości a potem zwyczajnie odpocznę z książką na balkonie.  Echhh…. uwielbiam tak relaks . Posiedzę też na blogiem bo ostatnio strasznie go zaniedbałam. Za co serdecznie przepraszam moich czytelników.

Mam też w planie rozpisać sobie program treningowy na 3 miesiące z którym wkrótce się z Wami podzielę🙂 tymczasem zrobię sobie pyszną kawę i zasiadam poczytać co u Was ?:) Pozdrawiam.

 

 

2 uwagi do wpisu “Ufff…. i po sesji

    • Dobrze będzie zobaczysz. Ja jestem na zaocznym więc miałam 5 egzaminów jednego dnia i 3 drugiego. Więc nie ma czego zazdrościć. ciesz się że masz rozłożone w czasie. to jakaś maskara opanować taką ilość materiału na jedno podejście.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

