SPA dla włosów.

Dziś wpis kosmetyczny. Postanowiłam Wam pokazać kilka kosmetyków, które ostatnio powiększyły moją kolekcję do pielęgnacji włosów.

Ostatnio kupiłam sobie zestaw GLISS KUR szampon i odżywkę w piance oraz profesjonalną maskę do głębokiej regeneracji włosów farbowanych „R line

Postanowiłam zadbać o swoje włosy latem by potem nie mieć większych problemów po lecie. Szampon i pianka z serii Gliss Kur to strzał w dziesiątkę na letnie dni. Seria fioletowa jest przeznaczona do włosów cienkich, płaskich i zniszczonych. Szampon Ultimate Voliume z upłynnionym kolagenem morskim unosi włosy i naprawdę nie obciąża. Efekt w połączeniu z odżywką  jest naprawdę zachwycający.  Kosmetyki te  nie zawierają sylikonów. Bardzo przyjemnie pachną co jest dla mnie bardzo istotne w kosmetykach do pielęgnacji włosów. Odżywkę w piance nakłada się na wilgotne włosy i nie spłukuje. Można zaraz po nałożeniu zacząć sobie modelować i układać włosy.

Polecam wszystkim którzy chcą łatwo i bez zbędnego obciążania wymodelować sobie włosy.

 

Kolejny kosmetyk który mnie zachwycił to maska R Line którą zamówiłam sobie w salonie od pani fryzjerki u której farbuję  włosy. Zaintrygował mnie na początku zapach, który przypomina mi śmietankowe lody z karmelową ciepłą polewą.🙂 Nigdy nie myślałam,że spodoba mi się słodki zapach kosmetyku do włosów. A jednak. Po za  tym efekt po nałożeniu bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Postanowiłam zamówić sobie ją do domu na własny użytek.

Maska ochrania kolor, wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie, ma działanie antyoksydacyjne które pomaga zachować pełen blasku kolor farbowanych włosów.

Można nałożyć ją jak zwykłą odżywkę, ale ja polecam szczególnie raz w tygodniu na umyte włosy zawinąć w folię i ręcznik podgrzać suszarką i zostawić na 20-30 min. Efekt włosy pięknie lśnią, są bardziej sprężyste i wygładzone. Kolor zachowany.No i ten obłędny zapach który utrzymuje się do 3 dni

I taki zestaw spa stosuję obecnie by nie zniszczyć sobie włosów promieniami letniego słońca.

Jedna uwaga do wpisu “SPA dla włosów.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

