Burzowo i ponuro.

Calą noc nie spałam przez tą pogodę. Nad ranem przyszła burza i deszczowo jest aż do teraz.

Dziś dzień biegowy, więc mam nadzieję na poprawę pogody wieczorem.

Zjadłam pożywne zdrowe śniadanie, teraz piję kawę i delektuję się chwilą spokoju. 

Jutro podsumowanie akcji w jakiej wzięłam udziała Aqua slim i appetite control.

Dziś jeszcze chcę uporządkować materiły z uczelni i powoli zamykać temat nauki na 3 miesiące.

Mam też w planie małe SPA dla twarzy bo ostanio chyba przez te upały strasznie pogorszyła mi się cera. Inna sprawa ,że niewiele czasu miałam by się dobrzez zregenerować. Teraz czas to nadrobić.

A może macie jakieś maseczki lub kosmetyki do twarzy godne polecenia ? Jesli tak będę wdzięczna.

 

2 uwagi do wpisu “Burzowo i ponuro.

  1. Wykorzystaj teraz truskawki do maseczek.Poszperaj trochę w necie i w zależności jaką masz cerę dodajesz mąkę ziemniaczaną,albo miód.Truskawki zdecydowanie poprawiają kondycję skory.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

