Podsumowanie akcji aqua slim i appetite control

Dziś minął miesiąc odkąd zdecydowałam się na wzięcie udziału w akcji.

noname

Przez miesiąc zażywałam suplementy appetite control 2x dziennie 30 min przed posiłkami i przez cały dzień wypijałam 1,5 litra wody z aqua slim. Miałam indywidualnie ułożony przez Panią dietetyk i konsultacje psychologiczne. Dodatkowo raz w tyg. miałam konsultacje z dietetykiem który układał mi posiłki.

Po 30tu dniach mogę powiedzieć że, czuję się dobrze. Jem zdecydowanie mniejsze porcje posiłków, mam więcej energii i skóra znacznie mi się poprawiła. No i  mam mniejszą ochotę na słodycze.

Zapytacie pewnie a jak odchudzanie ????

A więc :

W ciągu miesiąca schudłam 3,2 g

najwięcej w okolicach brzucha ( 4cm)

udo (1cm)

Reszta bez zmian.

Regularnie biegałam więc i to się przyczyniło do widocznych zmian.

Ogólnie czuję się zdrowo i pełna energii. Mogę powiedzieć, że plan żywieniowy ułożony przez Panią Kasię bardzo przypadł mi do gustu i zostanie ze mną na stałe. Odnośnie suplementów, mogę powiedzieć jedno. Bardzo fajnie wspomagają odchudzanie, ale jeśli ktoś myśli sobie,że tylko zażywając suplementy osiągnie wymarzoną sylwetkę ,jest w błędzie. Niestety bez dobrego, regularnego,zdrowego jedzenia i aktywności fizycznej przynajmniej 4 razy w tygodniu, nie ma na co liczyć. Polecam zdecydowanie odchudzanie w takim zestawie. U mnie się sprawdziło🙂

Chciałam podziękować organizatorom za możliwość wzięcia udziału w projekcie. To było dla mnie bardzo miłe i ciekawe doświadczenie .

Tymczasem zmykam biegać by zdążyć przed nocą. Pozdrawiam.

9 uwag do wpisu “Podsumowanie akcji aqua slim i appetite control

  1. Gratulacje:) Proces redukcji masy ciała jest niezwykle trudny i wymaga wielu wyrzeczeń pisze to jako przyszły żywieniowiec:) dlatego powodzenia i myślę że będę tutaj częściej gościła Ola welovecosmetics.wordpress.com/

  2. Super efekty🙂 Gratuluję🙂 Podoba mi się, że jesteś tak pozytywnie nastawiona do wszystkiego🙂 Ile teraz ważysz i mierzysz jeśli mogę spytać, bo z tego co widzę to ciągle chudniesz, niedługo Cię nie będzie :):):) Buziaki🙂

  3. na prawdę nie lubisz arbuza ? jestes pierwsza osobą którą znam i która go nie lubi🙂 hehehe

    wg mnie działanie aqua slimm polega na tym że chudniemy przez to że pijemy tyle płynów i oczyszczamy swój organizm z toksyn🙂

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

