Zestaw biegacza

Witam Was wieczorową porą. Dzień długi , dość intensywny i zwariowany.

Czuję się bosko byłam dziś po czterech dniach przerwy pobiegać. Było super! Nie licząc silnych podmuchów wiatru.

 

Założyłam swój zestaw biegacza i w drogę🙂

DSC00004

Dystans 6,97km

Czas 40.18.51

Energia 543,3kcal

Średnia prędkość 10.4 km/h

Wrzuciłam Wam zdjęcie ubrań jakie sobie kupiłam jeszcze przed wyjazdem na urlop. Są już w użyciu od miesiąca i mogę z czystym sumieniem powiedzieć,że są bardzo fajne. Komfort biegania jest zupełnie inny niż w zwykłych ciuchach. No i kosztowały niewielkie pieniądze.

Buty też są fajne. Ale sporo twardsze i mniej elastyczne od Nike w których biegam.

Na twardą nawierzchnię są dobre. Na miękką zdecydowanie wole swoje stare Nike.

DSC00005

Póki co zestaw ma się dobrze i nic się z nim nie dzieje. Zresztą większość sportowych ubrań z Lidla jest naprawdę ok.

Ostatnio zainwestowałam też w kolejny top sportowy do biegania.(strasznie nie lubię jak biust lata jak mu się podoba i jak widzę biegające kobiety z falującym biustem to naprawdę podziwiam bo ja tak nie daję rady)

Zresztą uważam,że powinnyśmy podczas aktywności fizycznej zapewnić mu dobre wsparcie🙂

Dziś dzień na szybko w całości obiad też był na szybko i nawet zdjęcie zrobiłam na szybko. A oto mój zestaw

Kotlety sojowe z ryżem i sałatką ze świeżych warzyw.

DSC00062

Tymczasem, zmykam pod prysznic zrobić sobie małe spa.

Jutro dzień wolny od pracy więc pewnie spędzimy go aktywnie z moim synkiem. Ci co mają to szczęście mieć długi weekend życzę udanego wypoczynku.

Jutro dzień treningu dywanowego (chyba wrócę do body revolution )

Pozdrawiam.

9 uwag do wpisu “Zestaw biegacza

  1. Nigdy nie kupowałam sportowych rzeczy z Lidla, jednak za każdym razem, gdy widziałam tłumy przebierające wśród sportowych zestawów, myślałam: „czy Ci ludzie kupują, bo jest promocja, czy te rzeczy są naprawdę takie dobre”. Teraz mam informacje z „pierwszej ręki”🙂 Może się w końcu na coś skuszę🙂
    Pozdrawiam
    Gosia

    • Polecam, jak się pojawiają kolekcje sportowe crivit. warto coś zakupić. To nie pierwsze moje „zdobycze lidlowe”
      Kiedyś też dziwnnie patrzyłam jak ludzie wrzucali do koszyków ogromne ilości ciuchów w Lidlu. Dzwonili do znajomych i pytali o rozmiary;) Teraz sama wiem,że warto dobra jakość za rozsądną cenę🙂 Pozdrawiam.

  2. Tym kobietom z fruwającym biustem to trzeba współczuć a nie je podziwiać😉. Mam czasem ochotę takim zwrócić uwagę, że jak mogą sobie robić taką krzywdę… No ale nie wtrącam się, zaciskam zęby😉.

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

