Kawa wg. Kuchni Pięciu Przemian znaleziona w moim kalendarzu :)

Witajcie,

Dziś chciałam się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem z kalendarza Beaty Pawlikowskiej.

DSC00109

Znalazłam w nim przepis na przepyszną kawę i nie miałam pojęcia że to przepis z Kuchni Pięciu Przemian póki mi Pipilotka tego nie uświadomiła🙂 Dzięki Ci.

Ale wróćmy do przepisu:

-pół litra zagotowanej wody

-łyżka kawy

-szczypta cynamonu

-1 goździk

-szczypta imbiru.

Przygotowanie

Tak przygotowaną miksturę gotuj przez kilka minut. Możesz posłodzić miodem.

Kawa jest pyszna, aromatyczna i rozgrzewająca. Myślę,że będę ją robić jeszcze częściej bo nadchodzą jesienny chłody i będzie jak znalazł🙂

DSC00107

Swoją drogą Pipilotka zachęciła mnie by zacząć szperać w przepisach Pięciu Przemian więc zmykam wyszukać jakiegoś inspirującego przepisu.

A i jeszcze jedno .. W przedsprzedaży W Empiku ukazał się już kolejny egzemplarz Kalendarza „Rok Dobrych Myśli”

Chyba sobie sprawię taki prezent😉

Kalendarz na każdy dzień roku. 365 dni. 365 dobrych myśli. 365 powodów, żeby być szczęśliwym człowiekiem. Inspirujące, motywujące, zachęcające do zmiany. Bo każdy dzień może być pierwszym dniem twojego nowego życia.  Nowy kalendarz, zmieniony zgodnie z Waszymi sugestiami: • więcej miejsca na własne zapiski, • dodatkowe strony na notatki, adresy i kontakty, • kilka zdrowych przepisów kulinarnych z mojej kuchni, • codziennie imiona na imieniny, • i wszystkie dobre myśli, które codziennie do Was wysyłam!

empik.com

Kalendarz na każdy dzień roku.365 dni. 365 dobrych myśli. 365 powodów, żeby być szczęśliwym człowiekiem.Inspirujące, motywujące, zachęcające do zmiany.Bo każdy dzień może być pierwszym dniem twojego nowego życia.Nowy kalendarz, zmieniony zgodnie z Waszymi sugestiami:• więcej miejsca na własne zapiski,• dodatkowe strony na notatki, adresy i kontakty,• kilka zdrowych przepisów kulinarnych z mojej kuchni,• codziennie imiona na imieniny,• i wszystkie dobre myśli, które codziennie do Was wysyłam!

2 uwagi do wpisu “Kawa wg. Kuchni Pięciu Przemian znaleziona w moim kalendarzu :)

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

