Świąteczne aktywności

Dziś za mną długi i fajny dzień spędzony w rodzinnym gronie. Zaczął się już o 6:30 bo moja latorośl jakoś nie potrafi się przestawić z czasu letniego na zimowy i wstaje wcześnie jak skowronek.

Poranek był dość mroźny, więc odpuściłam bieganie bo całkiem się nie uziemić przez moje zapalenie zatok. Do południa było dość leniwie.

Na tyle leniwie, że zrobiłam szybkie ciasto orzechowo kawowe by było do kawki w tenświąteczny dzień. (przepis później :))

Po obiedzie zaliczyłam długi rodzinny spacer a po spacerku mój ulubiony ostatnio trening.

http://www.youtube.com/watch?v=fcN37TxBE_s&feature=share&list=FLYtQpPFyA1RAQiW-tKz1EvQ

Polecam.Super trening angarzujący całe ciało. Jak moje gardło i zatoki się buntują to ćwiczę w domu. Polecam Wam ten kanał. A może ktoś już ćwiczy z tymi zestawami ???

Zostaw ślad że byłeś i czytałeś, :) Chętnie też zaglądam do moich czytelników.

